Diskuse

Rosa…

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HMC

Hrabě Monte Christo

22. 12. 2010 10:46
Všichni, kdo tak čarokrásnou noc prožili se přihlásí...teď

počítám s tím, že vás bude většina. :-)

0 0
možnosti
TSBC

torn sphincter...by black censor

22. 12. 2010 10:39
krasne, pane vladimire

cely jsem zvlhnul (doufam, ze mi podekujete s mrkajicim smajlikem - neni to ironie)

0 0
možnosti
F

fleec

22. 12. 2010 10:54
Re: krasne, pane vladimire

...se nedivím, tou rosou musíte být celý prosáklý...:-)

0 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

22. 12. 2010 10:27
mě zas zaujalo...

..."Celý svět opodál stál" - opět se dozvídáme něco o Mistrovi a jeho tužbách: pohlavní styk na veřejnosti. Jenou doufám, že někdy nepůjdu náhodou kolem.

0 0
možnosti
HMC

Hrabě Monte Christo

22. 12. 2010 10:30
Re: mě zas zaujalo...

Vláďa měl zřejmě na mysli palouček, kam ptáci, laně chodí pít, pod javorový kmen. Ti ptáci prý za dne bílého, ty laně, v noci jen.... to také asi Mistra inspirovalo. Pochybuji, že by se vláčel se svojí milkou někam do šábelesu...:-)

0 0
možnosti
HMC

Hrabě Monte Christo

22. 12. 2010 10:19
To se ty Měsíce prsty namakaly, než ti stáhly podlikačky

... bezkonkurenčně nejlepší báseň, jakou jsem tady kdy viděl ;-D

0 0
možnosti
HMC

Hrabě Monte Christo

22. 12. 2010 9:59
Lásky blahobytu....kam ty na ty hlody chodíš, Vláďo

já na to nevěřícně zírám, protože pořád nemohu uvěřit tomu, že tohle mohl sesmolit dospělý člověk, táta od rodiny a drsný soldát.... Vánoce by měly být veselé, ale tohle sis měl schovat na Silvestra.... ;-D

0 0
možnosti
HMC

Hrabě Monte Christo

22. 12. 2010 9:51
no... a teď už zbývá jen počkat, kdy to někoho zaujme..

;-D

0 0
možnosti
HMC

Hrabě Monte Christo

22. 12. 2010 9:48
Ano..toto je nejlepší básník iDnes. Po přečtení jsem znaven

0 0
možnosti
HMC

Hrabě Monte Christo

22. 12. 2010 9:48
Re: Ano..toto je nejlepší básník iDnes. Po přečtení jsem znaven

kles :-)

0 0
možnosti
B

bembel.bembel

22. 12. 2010 9:21
další

porce ranní stolice ;-D

0 0
možnosti
P

papaya.

22. 12. 2010 9:05
tady je Krakonošovo, pardon ..Vladimírovo

víc čekat nelze, chápu.. A proč taky :)

Snad jen ..jste to zabil s tím vanoucím vánkem docela. Klišé.

0 0
možnosti
DH

čarovná rybí kostička

22. 12. 2010 8:58
Mistře, napadla mě taková odrhovačka

"Byla noc krásná májová, vítr se do ní tiše vnes,.  Zda na to drahá vzpomeneš, jak znaven jsem v tvou náruč kles. Tys ručku tvou mi podala.."

Vašeho génia samozřejmě nevhodná, ale v souvislosti s ní bych měla prosbu. Nemohl byste své básně opatřit notovým záznamem? Neochuzujte národ o tuto hřivnu. Jak by to bylo krásné, kdyby nocí od táborových ohňů,či z hospůdek znělo:

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám