Diskuse

Rosa…

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OZ

pafffka.dostal.ban

22. 12. 2010 14:05
To mě nebaví...

já chci dlaně a vlasy :-(

0 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

22. 12. 2010 14:14
Re: To mě nebaví...

a holčičinu, tuplovanou porci, jsou Wajnachty a Mistr na nás takhle škudlí ;-€

0 0
možnosti
DK

drkva

22. 12. 2010 13:59
Dovolil jsem se opět inspirovat mistrovským dílem a stvořil

coververzi s názvem KOSA:

Zvracel jsem ožralý do trávy

     šlo to ven zároveň ústy i z nosu

                       alkohol zase mě otrávil

                            i ty jsi vedle mě házela kosu

0 0
možnosti
DK

drkva

22. 12. 2010 14:01
Re: Dovolil jsem se opět inspirovat mistrovským dílem a stvořil

V jednotném rytmu jsme dávili

     kdosi nám z okna vulgárně lál

                  zvratky nás v hrtanu pálily

                       celý svět se nám posměšně smál

0 0
možnosti
S

sladhbv

22. 12. 2010 13:59
stejně

dál věřím, že jednoho dne nám pan bloger sdělí, že si z nás jenom dělal p...l. že jo, pane autore? nebo ty blábole opravdu myslíte vážně? já to prostě jinak nevidím. R^

0 0
možnosti
W

wakan.

22. 12. 2010 13:25
pro Vasku

Vasko, bojim se, ze je to jiz podruhe, co vas musim durazne pokarat za hrubou neznalost Mistrova dila. Ten "hezkej den" byl v sobotu a ne v nedeli. Ucit se, ucit se, ucit se... :-)

0 0
možnosti
HMC

Hrabě Monte Christo

22. 12. 2010 13:26
Re: pro Vasku

dosud se o tom vedou spory.... jestli tam byl v sobotu, nebo až v neděli...

0 0
možnosti
U

unBAN(g)able

22. 12. 2010 13:20
Vím, není to ono ale snažím se ...

Padala do trávy rosa

     My leželi v jejím třpytu

          Jau, sakra, bodla mě vosa

                  A bylo po lásky blahobytu

0 0
možnosti
U

unBAN(g)able

22. 12. 2010 13:29
2. sloka

Dík alergii plíce sotvy dýchaly

        Život jak sen ze mne utíkal

              Lékaře prsty mě svlékaly

                    Celý svět mi u lůžka stál

0 0
možnosti
IK

istvan kada

22. 12. 2010 13:07
Vláďo

... jestli to padalo, tak to byl déšť.

Rosa nepadá. ;-(

0 0
možnosti
U

unBAN(g)able

22. 12. 2010 13:14
Re: Vláďo

Náhodou, v básnickém pojetí rosa i padá, nebuďte zas takový rýpal. Závidíte Mistrovi 3. místo v anketě a tak se snažíte za každou cenu najít nějaké mouchy na jeho skvostném díle, že? ;-)

0 0
možnosti
U

unBAN(g)able

22. 12. 2010 12:55
Vládíku, a není to hloupé?

Tedy ne říkanka, ta je samozřejmě čarokrásná. Já myslím to válení se v mokrý trávě. Pak se divíš, že máš všelijaký nemoci a musíš na lumbálku. Ani jsi to nemusel chytnout od toho bezďáka v tramvaji s igelitkou. Tak si alespoň příště navlékni telé jégrovo prádlo na ty svoje zálety, jo? Pak bude blahobyt lásky dokonalý.

0 0
možnosti
HMC

Hrabě Monte Christo

22. 12. 2010 12:58
Re: Vládíku, a není to hloupé?

umíš si představit Měsíce prsty, jak to budou z jeho ztepilého těla rvát? Copak dáma.... ta má jistě negližé z bílé krajky.... to je dole razdva... :-)

0 0
možnosti
F

fleec

22. 12. 2010 12:48
Pane Kroupo,

čtu vaši říkanku už podesátý a pořád mi to nějak neštymuje....nejspíš jste nezažil, jinak byste to takhle nenapsal, romantika je krásná....ve vašem podání mi však zní jako příliš velká snaha o rým, než vaše duše......

Ale možná mi jen v hlavě straší, ještě včerejší bodyguardi vaši...;-)

0 0
možnosti
HMC

Hrabě Monte Christo

22. 12. 2010 12:57
Re: Pane Kroupo,

na druhou stranu si musímě přiznat, že nějakým rýmem, veršem, nebo interpunkcí se nezatěžují ani laureáti soutěže o nejlepšího básníka a nositelé těžítek... z tohoto pohledu je pan Kroupa hvězda :-)R^

0 0
možnosti
DH

čarovná rybí kostička

22. 12. 2010 11:54
Já tomu stejně nemůžu uvěřit

Co když je Mistr někdo,  jako svého času Smutný muž a dopřává čtenářům svou tvorbou a zapšklou tváří neskutečnou srandu? V tom případě zasluhuje titul Mistr Mistr. Kroupologie - i tak obtížná disciplina - by získala nový, netušený rozměr.;-D

0 0
možnosti
HMC

Hrabě Monte Christo

22. 12. 2010 10:57
Vláďa musí prožívat nějaký románek. Tak roztoužený

snad ještě nebyl a to už tady byly dlaně vetknuté ve vlasech a odér holčičiny... 8-o

0 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

22. 12. 2010 11:34
Re: Vláďa musí prožívat nějaký románek. Tak roztoužený

a to není ani říjen, natož květoucí máj - jen si představte, jestli mu to vydrží, co tu bude vyvádět na jaře :-/ Bojím se, že to už stránky idnes blogu nemusí unést, zvlášť pokud z toho vypučí fotoblog nebo dokonce kresba se slavnou signatorou "Kroupa 010"...

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám