Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

fleec

30. 11. 2010 15:33
Ach jo..lidi..

..na co se tu hraje....stejně si každý najde ty svoje oblíbený blogery i bez  ocenění...tak vo co de;-)...není potřeba gest...

0 0
možnosti
JC

Jára C

30. 11. 2010 15:36
Re: Ach jo..lidi..

hraje se na to, že autorka zmatených říkanek bude poražena BÁSNÍKEM a hlasy diskutérů jsou v tomto případě hlasy boží.... :-)R^

0 0
možnosti
MD

mikado12

30. 11. 2010 15:28
.

Máš to tam Ládo. Ten básník vypadá nadějně. Vyhraješ těžítko!! Můžeš s ním rozbíjet ořechy na Vánoce;-D!

0 0
možnosti
JC

Jára C

30. 11. 2010 15:32
Re: .

básníka roku už můžeme prakticky oslavovat. Zvláště po tom citlivém zásahu samotného Mistra ;-DR^

0 0
možnosti
RR

machinist.

30. 11. 2010 15:21
Vladimíre nic si z toho nedělej

nejsi v tom sám, například jsem dal hlas (a že jich mám už asi sedm) jedné nepříliš zdatné básnířce (lépe básníčkářce, vzor svačinářka), co píše tady do blogu takové juvenilní říkánky. Ať se ovoce třeba kousne do zadku.

0 0
možnosti
P

papaya.

30. 11. 2010 15:25
Re: Vladimíre nic si z toho nedělej

;-D

0 0
možnosti
TSBC

torn sphincter...by black censor

30. 11. 2010 15:13
tak jsem vam to, vladimre, take "hodil"

jen skoda, ze jste nepostoupil v kategorii blogerka roku

jen ten mizera matejka ma dost naskok. lidi, nenechte v tom pana vladimira!

0 0
možnosti
M

martin13

30. 11. 2010 15:16
Re: tak jsem vam to, vladimre, take "hodil"

Jestli vyhraje Matějka, mám po eurovém účtu. Lidi vzpamatujte se!

0 0
možnosti
M

martin13

30. 11. 2010 15:09
Porušil jste kodex blogera

nemáte právo odmítnout nominaci a být zvolen. Jednou jste dostal do ruky klávesnici a pod heslem se přihlásil do systému. Dokonce umísťujete text na stránkách media, držitele Křišťálové lupy, pod jehož jste drobnohledem, Vaše názory jsou jasné a jednou si pro Vás dojdou..tedy z redakce. Čtenáři mají právo Vás nominovat a nechat vyhrát, bez ohledu na Vaše postoje, názory, náboženské přesvědčení a IQ. P.S.A také nechci, aby můj vážně míněný hlas propadl! Jinak mi to nahradíte!

0 0
možnosti
IK

istvan kada

30. 11. 2010 15:09
Stojan

Ale no tak Vláďo, nemusíš ke všemu zaujímat postoj, nejsi přece žádnej stojan. Pořád se chceš někam stavět.

Lidi tě mají rádi. Jsi sice přísnej, ale spravedlivej.

0 0
možnosti
M

martin13

30. 11. 2010 15:12
Re: Stojan

On nevěří sám sobě. A tu sociální nervozitu přenáší na ostatní blogery. Teď se vzdá třeba Pekárková a mám po informacích z ghetta..

0 0
možnosti
AP

shrink

30. 11. 2010 15:04
.

Hezky, Vláďo... Akorát na druhou stranu máš jistě i  hlasy od opravdových fandů a vzdáním se nominace (nakonec to stejně asi ani nelze) bys znevážil jejich podporu... Nech to být, o nic nejde a být terčem vtípku může být i legrace, když to člověk vezme s humorem, Ty už přeci musíš být zvyklý. (Mě zase trochu mrzí, sebestředně sebelítostně, že někteří lidi, kterým se mé básničky třeba i docela líbí, se na mě "vybodli" pro jakousi organizovanou legraci, která mi jako legrace příliš ani nepřipadá. Papájo? ;-))

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

30. 11. 2010 15:19
Re: .

Jenže tady Andreo nejde ani tak o mě, ale o druhé blogery, kteří by si daleko víc zasloužili být nominovaní. Máš pravdu, na vtípky jsem zvyklej, ale tohle už přesahuje někam jinam. A vlastně třeba nemám chuť na ten oběd s šéfredaktorem, když mám teď tu dietu...:-)

0 0
možnosti
O

osklivka.katuse

30. 11. 2010 15:04
napadlo vas nekdy

ze jsou ale i lidé, kteří vás čtou rádi a nominovali vás, protože píšete a fotíte dobře? Není to k nim trochu neuctivé? Já být vámi, tak to nechám být a užívám si zasloužené slávy. Jste prostě dobrej!

0 0
možnosti
P

papaya.

30. 11. 2010 15:00
mami, já už zejtra nechci do školy ....že nemusim

:-) ..tak já recesista nejsem, ponejvíce klikám na Váš blog, tedy za mě jasný vítěz R^

0 0
možnosti

Dluhoslavův účetní

30. 11. 2010 14:57
Máš to marný, Kroupo !!!

Ty prostě zvítězíš R^;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám