Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

volycodss

18. 9. 2010 11:23
pani tydlitatova je zbabelec

rada urazi jine ale diskusi neotevre. myslim si navic ze uz na vas napsala nekolik udani adminum ;-D

0 0
možnosti

lost

18. 9. 2010 11:15
je zbytečné se pouštět do alkoholičky,

...byť příslušnice vyvoleného národa :-)

0 0
možnosti
IV

Ištván Vinnetou

18. 9. 2010 11:20
Re: je zbytečné se pouštět do alkoholičky,

kdo je alkoholička, o jaký vyvolený národ jde a o jaké poznatky opíráte svoji větičku? 8-o:-)

0 0
možnosti
IV

Ištván Vinnetou

18. 9. 2010 10:59
Morálka paní Dulské.... v tomto případě pana Kroupy...

...kdo ten film zná, může (možná) najít pět rozdílů mezi paní Dulskou a panem Kroupou. Pro ostatní není ta replika určena :-)

0 0
možnosti
L

luniksix

18. 9. 2010 12:23
Re: Morálka paní Dulské.... v tomto případě pana Kroupy...

Ty budeš asi už pěkně stará páka,tím se vysvětlují tvé příspěvky ;-D

0 0
možnosti

Sergeant

18. 9. 2010 10:20
Zvláštní

s včerejším článkem paní Tydlitátové nesouhlasím, ale našel jsem pár zajímavých myšlenek v jejích předchozích dílech.

Škoda, že je tak zbabělá nebo snad arogantní, že neotvírá diskuse.:-(

0 0
možnosti
FF

fioman

18. 9. 2010 10:03
Pane Vladimíre, neklesejte tak hluboko, prosím!

Blogerka, která není schopná či ochotná umožnit čtenářům diskuzi pod svými články nestojí za to, aby na ni vůbec někdo reagoval. Bloger, který neumožní diskuzi pod svým článkem si zaslouží maximálně odplivnutí a opovržení ze strany všech čtenářů a slušných blogerů. Umožnění diskuze pod článkem by mělo být samozřejmostí a pokud tak bloger neučiní, okamžitě bych jeho článek přeřadil do jeho soukromého blogu, případně ho bez náhrady smazal. Bloger, který nestojí o názory svých čtenářů je dle mého sebestředný hulvát a namyšlený sobec. Rv S pozdravem a s přáním krásného víkendu Filip Fuchs, bývalý bloger. :-)

0 0
možnosti
VNP

veš na pleši

18. 9. 2010 12:00
Re: Pane Vladimíre, neklesejte tak hluboko, prosím!

Souhlasím. Blogery, kteří zásadně neotvírají diskuse, jsem jednoduše přestala číst. U paní Tydlitátové jsem udělala chybu, že jsem se napřed nepodívala na diskusi. Ráda bych se jí zeptala, kdo nebo co jí dává právo nazývat jiného člověka veřejně a cíleně "pipinou". Rv

0 0
možnosti
L3

Livrak 3

18. 9. 2010 10:01
No jo no, i tací jsou mezi náma

No tu číst, to je vždycky radost ;-D;-)R^

0 0
možnosti
M

MORHHO

18. 9. 2010 9:55
Naprostý souhlas !

Tadlitátová je  podle mého názoru  fanatická psychopatka speciálního ražení, jejíž názory zastává max. do 1 %  občanů, podobně strukturovaného smýšlení.[>-]

0 0
možnosti
J

Jolana05

18. 9. 2010 9:50
Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde

Pane autore, jen jeden dodatek, moje příjmení je Dominguez, jinak každý můžeme mít svůj názor, jako vy, já i Tydlitátová, jen je špatně, když některým ho nedovolují. O tom blogy jsou, lidi se mají vyjadřovat, každý máme svůj úhel pohledu na věc. Když jsem se dívala na celkovou karmu paní Tydlitátové, tak ji má vlastně vyšší než já, takže  byla trochu mimo mísu. Pokud někoho zajímá, já mám vzdělání středoškolské ale tím, že mi bylo umožněno cestovat a žít v jiných zemích s jinými kulturami, začala jsem věci posuzovat i z té druhé stránky. Není vše kolem nás černobílé a i když s váma ve všem nesouhlasím, líbí se mi, že si nějaký názor děláte, zatímco někteří přispívatelé v diskuzích jen kritizují ale sami nenapíšou nic. Ono je to jednoduché kritizovat pod článkem druhého v ilegalitě...

0 0
možnosti
P

pan.gumidek

18. 9. 2010 9:49
paní Tydlitátová a její čeština

P. Tydlitátová, já jen, že se správně píše standardní a ne standartní.

To kdybyste zase někdy chtěla , nás hloupoučké , poučovat o češtině. ;-)

0 0
možnosti
G

Gašpo

18. 9. 2010 9:48
No keby pani TydliFidli

tú diskusiu otvorila, páni to by bol mazec.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám