Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

coj@nato.3

3. 8. 2010 17:06
Bohužel,.....

jsem z Vašeho článku nadmíru zklamán, Vladimíre.......

A ještě mě u Vás dneska ráno někdo nechal smáznout 2 nezávadné příspěvky u článku "Stydíte se, že jste Češi....".

Jsem znechucen.:-/

0 0
možnosti
B

Bucharovic

3. 8. 2010 17:13
Re: Bohužel,.....

Ale nehrajte tady komedii, cojanto, podle vašeho příspěvku u článku p. Novotného jste tenhle můj četl už chvíli po jeho zveřejnění. A co se týká smazaných příspěvků - tak si přečtěte text u mé fotky v profilu... V.Kroupa

0 0
možnosti
T

toad

3. 8. 2010 17:06
Kroupa a Novotny,

jeden za 18, druhej bez 2 za 20. Ani jeden zadnej "lumen". Ted jsme ale pod clankem u Kroupy a ja mu mam za zly tohle: Vycurane drnka na strunu primitivniho ceskeho nacionalismu a ceske vetsiny. Protoze vetsina tady zustala, neemigrovala, samozrejme. A zadny emigrant jim nema co nadavat do luzy a srabu. To ale prece v puvodnim clanku takto zevseobecneno nebylo! Zvlastni, jak tyto typy lidi s prumernou inteligenci se dokazi zalibit vetsine aby vypadaly "rozumne" a spravnacky. Staci malicko prekroutit fakta, puvodni text a je to. A Kroupa to nedela poprve. Ze vsech jeho textu primo prysti zoufala snaha se zalibit. Vzdy se vymezovat proti tomu, kde tusi, ze se setka s vetsi podporou davu. Coz je symptomem minimalne jiste psychicke nerovnovahy, muze byt i psychicke poruchy. O tom ale nechci polemizovat, musel bych ho nejprve vysetrit. :-)

0 0
možnosti
B

Bucharovic

3. 8. 2010 17:11
Re: Kroupa a Novotny,

Hezký!;-D Jen s tím vyšetřením pomalu. Já pořád, o čem to je, když někdo napíše úspěšnej článek a ono je to o duševní poruše!8-o;-D To jsem rád, že jste mi to konečně vysvětlil. Díky za vaši péči o mou duševní rovnováhu, zatím dobrý a nestěžuju si. Až si budu z takových příspěvků, jako je ten váš, kousat nehty, tak to bude zlý, ale zatím, jak říkám - u mě dobrý. Co u vás? V.Kroupa

0 0
možnosti
V

viveka77

3. 8. 2010 16:25
Jak malí.

Jiříček: kyblíčky kradou jen oškliví chlapečci.

Pepíček: Mamíííí! On říká že jsem ošklivééj!!

0 0
možnosti
B

Bucharovic

3. 8. 2010 16:36
Re: Jak malí.

Jo, taky by se to tak dalo zjednodušeně říct...;-D;-) V.Kroupa

0 0
možnosti
.

...palič

3. 8. 2010 16:18
vidim

že kopečkářů poučujících kolaboranstské Čechy o husákovském teplíčku a guláši je pořád míň. Asi vymíraj.

0 0
možnosti
V7

Vasco 75

3. 8. 2010 15:34
Jak je to s články Novotneho a Kroupy?

Jelikož mne snad nikdo nebude podezírat ze zaujatosti a nadržování Kroupovi, rád bych vysvětlil neznalým věci, kteří mu vyčítají jeho dnešní reakci na článek p. Novotného, jak to s těmi články vlastně je. On totiž pan Novotný neunesl reakce pod včerejším Kroupovým článkem, kde si přišel do Kroupy zarýpat. Jelikož však neunesl následnou kritiku ze strany diskutérů, kteří jej vyloženě sepsuli díky jeho primitivní vulgaritě a napadání, odtáhl jako zpráskaný pes sepsat svůj dnešní nesmyslný článek o závistivé lůze, která nenávidí emigranty. Tento článek byl tudíž namířen proti oněm diskutujícím, včetně Kroupy a měl posloužit neurvalému Novotnému, který na jakoukoliv kritiku reaguje psychopatickými přiznaky, aby si ulevil po včerejší "nakládačce". Jelikož se v jeho článku Kroupa poznal, reagoval naoplátku svým dnešním článkem. Proto bych mu tuto reakci nevyčítal. Použil max. stejný styl, jako sám Novotný, který vše vyprovokoval. Sleduji jeho reakce již delší dobu a nestačím se divit. 

0 0
možnosti
VS

Astaroth

3. 8. 2010 15:37
Re: Jak je to s články Novotneho a Kroupy?

Ruzne nuance a rozkopavani babovicek je irelevantni, dulezite je, ze tento clanek pusobi jako oda na Husakovsky smradek a teplicko.

0 0
možnosti
V7

Vasco 75

3. 8. 2010 14:49
Pane žórži Novotný,

díky vašim blábolům, kterými jste jej přinutil reagovat,  jsem  poprvé ve svém bídném životě závistivé lůzy  klikl na karmu Mistru Kroupovi. To vám teda gratuluju a pěkně děkuju... :-/;-D;-D

0 0
možnosti
B

Bucharovic

3. 8. 2010 15:04
Re: Pane žórži Novotný,

Není možná?!8-o To bude tou sluneční tsunami, co se prý k Zemi blíží:-) Dnešní den si zapíšu do památníčku červenou tužkou. Ne - oranžovou, ta mě víc bije do očí;-D V.Kroupa

0 0
možnosti
VS

Astaroth

3. 8. 2010 14:47
Kristova noho :)

Tak ze nekdo napise oslavnou odu na normalizacni unik do lesa na chatu, to jsem necekal. Vetsinou se o proziti normalizace tak nejak mlci, prip. se pozersky povysuje, ale za hrde zdvihnuti gulasove standarty je nutno udelit pochvalu R^

0 0
možnosti
V

Vikina2

3. 8. 2010 23:27
Re: Kristova noho :)

Babočko, tady si na úplně špatném pískovišti, zdejší velikáni ducha Ti vůbec neporozumí - zde si marně honíš triko. Běž radši k Zuzce nebo Katce, tyhle holky Tě aspoň rády vidí :-);-D.

0 0
možnosti
B

bembel.bembel

3. 8. 2010 13:58
Vládínku,

že tys toho GN zase četl moc rychle, že jo :-) a dopadlo to stejně, jako když ses tu rozohňoval, že se nad Prahou bude tyčit Jacksonova socha místo té Stalinovy. A kolik se našlo stoupů, co ti naklikali karmu, aniž by tušili, že ta socha mám mít ztěží 2 metry...  ;-D Rv

0 0
možnosti
T

toad

3. 8. 2010 14:03
Re: Vládínku,

tak tak, stádo ovcí naslouchá svému pastýři, průměrný český čtenář fandí svému "mluvčímu" ..... ;-(

0 0
možnosti
IK

istvan kada

3. 8. 2010 13:51
Zase - tendenční název, zobecňování, ...

... generalizování, soudy = karmička půjde nad 30.

Vladimír má zřejmě zvl. schopnost vidět v textu to co tam není - ani mezi řádky.

Jinak k těm emigrantům - nepochybně jsou mezi nimi i tací, kteří byli k odchodu donuceni. Tací, kteří opravdu nemohli jinak. Takže zase - neházet všechny do jednoho pytle. Ne všichni si to, kde budou žít, mohli zvolit. Jak jsi to napsal.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

3. 8. 2010 13:53
Re: Zase - tendenční název, zobecňování, ...

Já napsal, že mě ,,fascinuje, když přijde někdo a začne mi tvrdit, že jsem ovce..." atd Psal jsem - ,,někdo", tedy ne že ,,všichni". To je zase o vaší touze vidět něco, co jsem zase nepsal ve svém textu já...:-) V.Kroupa

0 0
možnosti
MB

buxus

3. 8. 2010 13:36
Já žil a pracoval sedm let v Anglii

Zaměstnání bylo velmi dobré, zacházení vynikající, ale stejně jsem se rád vrátil domů - k rodičům a přátelům. K rodičům i proto, abych se o ně ve stáří postaral. Asi jsem tedy také lůza a primitiv. Za svého života jsem setkal se dvěmi typy emigrantů. S jedněmi, kteří vedou úspěšný život, mají své povolání, rodinu a přátele. Ničeho nelitují a na starou vlast vzpomínají s nostalgií. Občas tam i přijedou, ale nemají důvod se nějak vymezovat proti lidem, kteří tam žijí. Nemají důvod je blahosklonně poučovat jak se jí vidličkou a nožem. A pak jsou ti druzí, kteří bohužel si své mindráky snaží odreagovat na svých bývalých krajanech. Nikdo jim to jistě nemůže zakázat. Ale nikdo se s nimi také nemusí bavit.

0 0
možnosti
.

...palič

3. 8. 2010 14:01
Re: Já žil a pracoval sedm let v Anglii

ALe lze si z nich dělat srandu poměrně snadno, protože se berou strašně vážně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám