Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TKN

ta, která nejsem

3. 8. 2010 22:36
Tu plínku na hlavě máte asi utaženou příliš těsně

0 0
možnosti
JR

kulinek2

3. 8. 2010 23:04
Re: Tu plínku na hlavě máte asi utaženou příliš těsně

Chtěla jste sdělit, ehmmm .... že plínkám opravdu rozumíte. A to je asi tak vše, viďte, andílku?

0 0
možnosti
MK

2mmmm_2

3. 8. 2010 21:49
Krásně napsáno

a mimochodem: na nepřízeň emigrantů nedbejte. Nestojí to za to se o ni starat.

0 0
možnosti
1

1absolutus

3. 8. 2010 21:37
Pěkně napsáno.

Pěkný večer a karmu!:-)R^

0 0
možnosti
PW

Pulchritudinous Wendolene

3. 8. 2010 20:24
Pane Kroupo, asi jste presne nepochopil GN

NE ze bych se chtela klonit na neci stranu, to v zadnem pripade, ale....veta :

"Zajímaým fenoménem je přesvědčení té spodiny, že Cech či Slovák nemůže

být nikde štastný než tam kde žijou oni a proto den co den brečí do

polštářů“. znamena, ze ti emigranti breci do polstare, ne ti Cesi co zustali.

Navic on asi nemysli vsechny Cechy a Slovaky, ale jenom ty, kteri opravdu emigrantum nadavaji a slovo emigrant je urazka, a prezentuji emigranty tak, jak Zdenek Pluhar a VUML ci KSC, emigrant podle nich nemuze byt stastny, nikam nepatri, a tak breci v noci do polstare, protoze prece nemuze byt stastny. A nekteri Cesi se tak opravdu vyjadruji, staci se podivat do vasich rad na kolegynku Diartovou. Pan GN jiste nemysli, ze vsichni Cesi a Slovaci jsou luza, protoze zustali. Emigranti jsou ruzni. Ovsem reakce pana Gn a jeho novy clanek je take podivuhodna. No, aspon bude veselo;-D

0 0
možnosti
B

Bucharovic

3. 8. 2010 20:55
Re: Pane Kroupo, asi jste presne nepochopil GN

Ale no tak, Wendy. Já přeci nemám s paní Diartovou nic společného - to zrovna Vám nemusím vykládat (já ,,rasista"...;-);-D). Jinak nový článek pana G.N. jsem četl a ... no, jak to jen říct? Prostě nejdřív jsem se smál a potom jsem pocítil něco jako soucit... Ale je to jeho boj, já jsem napsal svůj názor na jeho článek a tím to pro mě končí. Jeho další akce a manévry jsou mi volné. Ztrapní se jen a jen on, já ne. Když mu nevadí hýbat se tak, jak jiní mačkají knoflíky - proč ne. Jeho volba...;-). Mějte se V. Kroupa

0 0
možnosti
H

holcman

3. 8. 2010 20:07
Ty Laďo!

Co máš proti migrošům? Só to taky lidi, ne? Já sem měl a ještě mám za grencama pár kamošů, taky něco z famílie a nevidím to černě. Ty seš vod těch komančů tak trochu zblblé, že jó?     :o((

Laďo, já vymytej mozek nemám a vím vo čem mluvím. Teď de vo to, vo čem ty. Tady to jen tak nevokecáš. Ten Žorž, co se vo něm zmiňuješ, to sesmolit richtig, já mu to neberu.  Tady nejsou všichni paka a za mořem taky ne. To bys měl gómat, kámo!

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

3. 8. 2010 19:50
Četla jsem to jedním dechem...

hodně dobře napsaný, Vláďo.R^

0 0
možnosti
V

viveka77

3. 8. 2010 19:51
Re: Četla jsem to jedním dechem...

Ještě Ty začínej.  ;-(;-(;-(

0 0
možnosti
BLW

Bruce Lee Willis

3. 8. 2010 19:47
Kdyby se on Kroupa unavoval přečíst článek GN

možná by zjistil, jakej omyl udělal. Ale neva, je sranda pozorovat ty dva naparující se kohouty na smetišti blogu. Buchar se hádá se Světákem, fíha. Světák napíše o emigrantech, Buchar neumí číst a provokujíse. Světák napíše článek o Desátníku Kroupovi a zase možnost jak se zviditelnit pohádkama o jeho životě. Tak Afgá Vojáku, těště se na příhody z Charles Danabee Institutu, kde pan George pracoval a další příběhy z mechu a kapradí o jeho životě v Dakotě.  Fakt proč se nemáte rádi, dyk jste si tak podobný;-);-D

0 0
možnosti
V

Vikina2

3. 8. 2010 23:14
Re: Kdyby se on Kroupa unavoval přečíst článek GN

Ježíš, toho vylise ještě nevybanovali 8-o8-o? Jak je to možný ;-( ?

0 0
možnosti
PB

belansky

3. 8. 2010 19:30
tolik energie - ČEMU? Kdyby mi nebylo skoro

šedesát, kdyby mi bylo něco přes dvacet, měl v kapse čerstvý dipolom a chtěl od života víc, než výhled na Pražský Hrad, už bych tu nebyl. Hrdost na co? Na památky? Já jsem je nepostavil. Na historii? Ta se dá překrucovat, falšovat, gumovat, podle toho, kdo zrovna kempuje na Hradě. Hrdý můžu být na sebe a jedině na sebe, když něco dokážu. To nejlepší z každého národa  je stejně nakonec VŠECH.  Devátá, Novosvětská, Čapek, Hemingway, Slečny z Avignonu, Goya, Muzika, Čajkovskij...Někdo ani nepotřebuje vědět, odkud byl Beethoven, stačí mu ta hudba.

0 0
možnosti
PB

belansky

3. 8. 2010 18:58
kdyby jich nebylo, naše země by přestala existovat

..... No tak by přestala. Ono by se zas tolik nestalo. Každá země jednou přestane existovat a nikdo se z toho nepodělá. Přestalo Rakousko Uhersko, ČSR, Protektorát, ČSR, ČSSR, ČSFR..... a stalo se něco? To je seznam států na tomhle  pochcaném dvorku Evropy za posledních 80 let. Mně osobně je stoprocentně jedno, jak se to tady bude jmenovat za dvacet let a jaká tu bude úřední řeč. Kvůli takovým prkotinám se čílit a kazit si den - jak malí kluci! Dostaneme něco zadarmo? Prd. Ani ten metr osmedsát hlíny na konci, tak co.

0 0
možnosti
V

viveka77

3. 8. 2010 19:01
Re: kdyby jich nebylo, naše země by přestala existovat

:-)R^

0 0
možnosti
K

kevinbb

3. 8. 2010 18:08
Mate samozrejme pravdu.

A presne jako vase rodina, tak drtiva vetsina rodin zila tak jak pisete. Samozrejme, ze mate karmu a jen piste dal a nenechte se rozhazet nekterymi bezduvodne nenavistnymi lidmi at uz ziji kdekoliv.

R^

0 0
možnosti
C

Camino

5. 8. 2010 4:12
Re: Mate samozrejme pravdu.

Skoda, ze nenapsal, jak se meli dobre, kdyz je a cele JZD 2 x do roka zavezli do Narodniho DivadlaRv

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám