Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

echo.3

12. 7. 2010 15:17
Na osklivy trenyrky

chytal pekny pionyrky.

0 0
možnosti
JK

lola-cz

12. 7. 2010 14:49
Použiju

Kroupovu „velikou životní pravdu“ - mistr je normální z tanku dělo a už je definitivně v kousek od pohlavního ráje :-) Rv 

0 0
možnosti
F

flavy

12. 7. 2010 14:16
Vaše paní ví, co tady předvádíte?

A nestydí se za Vás? Chtěl jsem se na to zeptat už dávno, nejen v souvislosti s nejapnými články o sexu. Vzpomínám si na váš análně alpinistický výkon při komentáři k „veřejné“ rodině pana Paroubka. Z nedávných na hon na neziskovky, co zájemcům zkontrolují čistotu drogy, aby se konzument nezabil jedem.

Z Vás to „chlapáctví“, pane Kroupo, teče proudem, ale vždyť Vy píšete jako dítě:)))

0 0
možnosti
B

Bucharovic

12. 7. 2010 14:29
Re: Vaše paní ví, co tady předvádíte?

Bláznům a dětem se nemá odporovat. Tak neodporujte;-D V.Kroupa

0 0
možnosti
P

papaya.

12. 7. 2010 14:05
toto už je jen vrchol trapnosti ....

Vladimíre, já se vás kdysi zastávala.... Pak jsem začala číst vaše blogy a diskuse. Váš dnešní výkon to ale vskutku totálně zazdil, už chápu, proč jste všem jen pro smích a pokud budete v nastálém kurzu pokračovat, i nadále budete. Jak tu řekl někdo kdysi přede mnou ... ten pro karmu udělá všechno. Mě se nechtělo věřit, že tomu tak je... ale už od včerejška nesmyslně fňukáte, jak vám tu slátaninu přesunuli do soukromých .... takže karmička bude menší, jakáž pakáž. Nikoho nepohoršuje p++del ani pohlaví, lidi se smějí vám... Dejte si mokrej hadr na hlavu, třeba to pomůže. Jste velké nedospělé dítě, pardon.

0 0
možnosti
V7

Vasco 75

12. 7. 2010 14:21
Re: toto už je jen vrchol trapnosti ....

R^ Výstižně napsáno. Už jsem kdysi napsal, že p. Kroupa je nevyzrálé dítě v mužském těle. Jeho poslední kousky už mě nebaví ani komentovat.

0 0
možnosti
BD-O

big daddy - overhauled

12. 7. 2010 13:37
je to možný?

8-o8-o8-o

0 0
možnosti
RF

maxipes Fík

12. 7. 2010 15:05
Re: je to možný?

to víte, že je to možný! ;-D

0 0
možnosti
PH

artea

12. 7. 2010 13:05
Pane Kroupa

Rodiče si Vás samozřejmě objednali v E- shopu a pokud jste dvojčátka, tak vězte, že jeden z Vás je ten „hlavní“ a ten druhý (á) byl jen bonusem v „akci“. ;-DTo mne rozesmálo, ale celkově na mne ten článek působí bolestínsky. Nějaký recept na letní salátek by tam nebyl? To vaše vaření nebylo špatný. VVV

0 0
možnosti
H

Haidy

12. 7. 2010 18:37
Re: Pane Kroupa

Jaký nebylo špatný? Já ho používala jako čítanku vaření. Kde se hrabe fešný Ital. A mistr Pohlreich mi už jenom obobacuje slovní zásobu. Taky, mezi námi, po vaření ve velkém neprahnu. S tím mě strašívali už, co žabce, když jsem byla hodně nepřizpůsobivá.

0 0
možnosti
V

V.K

12. 7. 2010 13:00
A bude hůř!

;-D

0 0
možnosti
VT

Vlad III. Tepes

12. 7. 2010 12:35
bohajeho....

nejdriv to napise ubohou, oplzle sprostou slataninu, kterou prezentuje jako desne hypersupermegavtipnou vec a kdyz dostane po tlame, tak se zacne litovat a vyfnukavat v clanku.

Dokud se hral na vysluni, to mel ramena, ale kdyz uz i Pat od nej odvratil svou slunnou tvar a vojina Serede uz nehrejou paprsky jeho velkorysosti, tak se zacina chovat jak malej rozmazlenej fracek, kterymu sebrali babovicky....

0 0
možnosti
B

Bucharovic

12. 7. 2010 12:43
Re: bohajeho....

Stačí se mrknout na vaše ,,slušné" vyjadřování, kterým hýříte na wendydnes a každý je hned znalý věci, milý tepesi... V.Kroupa

0 0
možnosti
PP

paulczynski

12. 7. 2010 12:23
Milý Vláďo

Musíš spáchat sebekritiku a ihned napsat něco o Paroubkovi. Jen tak máš zajištěn slet diskutérského výkvětu s hlubokomyslnými úvahami k nimž se nemůžeš ani zdaleka přiblížit. Přeji Ti hodně úspěchů.

P.S. Ačkoliv do dovolené mám daleko, usoudil jsem, že nastal čas abych i já zde zvolnil. Jistě tím mnooho jedinců uspokojím až k úplnému duševnímu orgasmu.R^

0 0
možnosti
S

Santa

12. 7. 2010 12:59
Re: Milý Vláďo

Jo, tys tomu chyběl. Už jedete v protisměru dva :-P

0 0
možnosti
VV

V.Woolfová

12. 7. 2010 12:19
Pane Kroupo, Vy jste to nepochopil.

Tady přece nejde o "sprostá " slova, ale o to, jakým způsobem jste je použil.

V-)

0 0
možnosti
B

Bucharovic

12. 7. 2010 12:24
Re: Pane Kroupo, Vy jste to nepochopil.

Ne, Vy jste nepochopila mě. Je legrační, jak se ženské čertí, když ten jejich ,,poklad" člověk umístí nahlas přesně tam, kde se skutečně anatomicky nachází. Jděte už do háje, vy mravokárci. Dnes a denně je na blogu více svinstev, než jsem napsal já, ale tady u mě, protože to je právě v módě, si budete hrát na počestné? Tak nevím, jestli se mi chce více zvracet, nebo se smát... V.Kroupa

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám