Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LF

kolovrat

13. 6. 2010 17:48
ČI BDÍM?

0 0
možnosti
LF

kolovrat

13. 6. 2010 17:46
Můj sen

Zdálo se mi, zdálo se mi, zdálo se mi. . ., že sním.

0 0
možnosti
R

rossi.blog.idnes.cz

13. 6. 2010 17:49
Re: Můj sen

měla jsem sen, že jsem měla sen.

zdálo se mi, že já sním, o čem, to vám nepovím.

v tom snu se mi zdálo, že se mi něco zdálo.

zdalipak se probudím?

(symptom tzv. zanořeného snu, děsně strašidelný)

0 0
možnosti
LB

pifffka

13. 6. 2010 17:34
Můj sen,

co se mi zdál dnes, byl daleko horší. Zdálo se mi, že panu Vladimírovi totálně došla témata k psaní. A ta neskutečná hrůůza - ono je to pravda.

0 0
možnosti
R

rossi.blog.idnes.cz

13. 6. 2010 17:25
Já měla taky děsnej sen.

Zdálo se mi, že nemám nožičky, tak mi místo nich nasazovali umělý, z polystyrenu. Jenže ty se zas hrozně lámali. A když jsem nakonec zpocená vzbudila, tak jsem byl ráda, že mám ty svý. A to je celej příběh a ponaučení.

0 0
možnosti
R

rossi.blog.idnes.cz

13. 6. 2010 17:26
Re: Já měla taky děsnej sen.

lámaly, přece :-)

0 0
možnosti
DH

čarovná rybí kostička

13. 6. 2010 16:57
Pane Kroupo, trochu se bojím

Pamatujete si po probuzení každý svůj sen?

0 0
možnosti
B

Bucharovic

13. 6. 2010 18:14
Re: Pane Kroupo, trochu se bojím

To nemohu vědět, protože pokud se mi zdá něco, co si nepamatuju, tak o tom přirozeně nemám povědomí. Ale pár snů si pamatuju, jen nevím, jestli jsou to všechny, co se mi zdají. Jo a mám je barevné a občas i hezké:-). V.Kroupa

0 0
možnosti
DV

krasavice moravská

13. 6. 2010 16:08
milý pane Kroupo

mám vaše články ráda, v poslední době ale, bohužel, vaše výtvory vypadají jako výlevy grafomana. Dejte si chvilku oraz. Nikdy jsem s kritiky vaší práce nesouhlasila, ale teď jsem nalomená. Moc mě to mrzíRv

0 0
možnosti
B

Bucharovic

13. 6. 2010 18:12
Re: milý pane Kroupo

Ale no táák:-) Tak jsem si napsal jeden sen, co se mi zdál, no. Nehledejte v tom vědu. Já se zase polepším;-). V.Kroupa

0 0
možnosti
S

solway

13. 6. 2010 15:44
Kroupova zcela zbytečná fabulace .

Co jste  tímto  " výtvorem " , pane  autore , sledoval  ?  Čtenářům  to naprosto  nic  neříká , celé  to  nudí  , pointa očekávaná  a  navíc je to   únavně  zdlouhavé . Dnes se Vám  ale skutečně  nadařilo .

0 0
možnosti
B

Bucharovic

13. 6. 2010 18:16
Re: Kroupova zcela zbytečná fabulace .

Také ten sen nebyl z těch vydařených...:-) Každý den nemůže být posvícení. V.Kroupa

0 0
možnosti
V7

Vasco 75

13. 6. 2010 14:43
Ježíííšmarjá,

myslel jsem si, že už hlouběji s úrovní Kroupových článků klesnout nelze, ale asi se ještě dočkám věcí... Témata logicky docházejí, takže teď nám Mistr bude servírovat své sny. Odpustím vám Mr. Kroupo i ten ubohý sloh na úrovni žáka čtvrté třídy ZŠ, jen když nám prosím nebudete chtít nedejbože popisovat vaše sny erotické! :-/

0 0
možnosti
PZ

Peté Zvědavec

13. 6. 2010 14:04
fotka

Ta příroda na fotce je moc hezká, odkud to je ?

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám