Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

Vránolump

11. 6. 2010 10:49
A co takhle

úplná klasická kolínská 4711? Používal ji i J.W.Goethe. Je příjemně svěží.

0 0
možnosti
R

Rizo

11. 6. 2010 10:54
Re: A co takhle

No. 4711 je klasifikována jako vkusná, citrusově-ovocná vůně pro muže i ženy. Tato unisex vůně obsahuje kombinaci citrusových olejů, lehké květinové růže a santalového oleje. Je doporučena pro denní nošení.

Na trh byla uvedena již v roce 1792!

0 0
možnosti
L

Lanta2004.

11. 6. 2010 10:49
Tady vy máte ale starosti

;-D

Já už dlouhá léta používám do práce a na běžný volný chvíle parfém Boss no1,kterej se dnes dá pořídit ve 100ml za pětikilo,protože je to už starej parfém a pro mladé dnes už není IN právě kvůli kořeněný vůni a když jdu někam do společnosti tak mám svůj léta prověřenej a oblíbenej parfém Dolce Gabbana pour homme.Mám rád ač jsem gay těžký kořeněný dřevitý vůně a žádný kvítky.

No a protože defacto nic jinýho na sebe neleju ani se ničím jiným nepatlám tak nemám problémy tak jako vy. Navíc naštěstí nejezdím MHD a tak mi odpadá zážitek s "vońavými" spolucestujícími.;-)

0 0
možnosti
B

Bucharovic

11. 6. 2010 10:57
Re: Tady vy máte ale starosti

Bosse jsem si kdysi koupil na Krétě, jen už nevím jaký měl číslo. Musel se ale aplikovat po malinkatejch stříkancích, páč jinak to bylo něco jako chemická zbraň...:-) V.Kroupa

0 0
možnosti
R

rossi.blog.idnes.cz

11. 6. 2010 10:42
Nevím, nevím

ale podle mě jste si s tím "smradem" teď" docela naběhl, pane Kroupo. Už vidím těch parodií na Vaše slova. Apropos, už jste četl můj poslední článek? Mohl by Vám v blogování trochu poradit. m.Rossi

0 0
možnosti
TK

honda_mrkos_pajdusakova

11. 6. 2010 10:42
Ehm,

zkuste se někoho zeptat, co znamená slovo mužatka. Mužatka skutečně není synonymum pro homosexuála.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám