Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

SYETEY-KOTZOUR

5. 6. 2010 21:13
Čárlí Májů vztal z vrtvých

...zdravím Vladimíre;-D

0 0
možnosti
B

Bucharovic

5. 6. 2010 21:15
Re: Čárlí Májů vztal z vrtvých

Ale prdlajz. Prostě jsem dneska tu písničku slyšel a tak jsem si v hlavě ten příběh promítnul. Proč tu představu nenapsat...?:-) V.Kroupa

0 0
možnosti
V

viveka77

5. 6. 2010 20:49
Ten večer nocí zastudil a na kůži sed chlad

i já ač jsem se nenudil jsem řek, že půjdu spát.

My dali jsme si po loku, už stařík spí svůj sen,

jen já mám jizvu na boku a mý jméno je Shane.

.

takhle je to asi hezčí.

0 0
možnosti
V

viveka77

5. 6. 2010 20:57
Re: Ten večer nocí zastudil a na kůži sed chlad

Měl tváře prachem šedivý a oči jako len, měl divný jméno mazlivý, jmenoval se Shane.

My všichni na něj koukali co se bude dít, pak jména svý jsme říkali a on dal koni pít.

Měl šaty z módy vyšlý snad, v tom se nevyznám, a unavenej na zem pad k žlutejm diviznám.

Pak zvedl se, řek už jsem fit, jen trochu přitom zív, a řek nám že jde vyklidit ten Augiášův chlív...

0 0
možnosti
BS

banned star

5. 6. 2010 20:34
Česky se říká "jmenuju se"

"My name is" je anglický idiom, kteří doslovně překládají jen čeští idiomi.

0 0
možnosti
JS

Jenda41

5. 6. 2010 20:30
A tu písničku inspirovala knížka.

Vyšla i česky: Jack Schaefer: Jezdec z neznáma. Vydala Mladá fronta Praha v roce 1966. No, možná, že to bylo obráceně, že písnička inspirovala knížku, ale v každém případě ji mám v knihovně a občas si ji rád přečtu. Pozdrav! J.S.

0 0
možnosti
JC

Jára C

5. 6. 2010 20:30
Jak se jenom tomuhle říká....jo,.... plagiát

nevěřícně zírám na tu drzost, s jakou jste "svými slovy" pane Kroupo napsal tento blog. Vy snad věříte tomu, že sem chodí jen školní mládež, která tuhle klasiku nezná, nebo ti, kteří už to zapomněli? Nebo se vám ten příběh vybavil a ne a ne si vzpomenout, kde jste ho slyšel. Napovím..... o střelci jménem Shane zpíval kdysi dávno Ladislav Vodička a byl to celkem hit. Mimochodem, vaše verze je dost špatná :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám