Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

papaya

28. 2. 2010 0:10
pěkná vzpomínka, díky

za připomenutí vůní z dětství. Každý nějaké máme a nostalgicky občas vzpomeneme. Takhle třeba vzpomínám na vůni cesty, kterou jsem šla od autobusu k babičce a dědovi... směs prachu, cihel z polozbořené zdi, kamínků pod teniskami a rozpáleného letního vzduchu. Nikde na světě stejná vůně neexistuje...věřte mi, já zkoušela hledat :-))

0 0
možnosti
HMC

Hrabě Monte Christo

27. 2. 2010 21:58
Zlatý časy...deset deka salámu, to bylo nějakýho salámu

:-) pan Kroupa se nám rozněžnil a s orosenýma očima s námi mlátí o zem. Aby mohl jezdit s kudlou parní lokomotivou, musel by dnes vyhlížet důchod:-)

0 0
možnosti
V

Vasco75

27. 2. 2010 21:06
Parní lokomotiva?

Opravdu jste v sedmdesátých letech jezdil vlakem taženým parní lokomotivou? Pokud vím, poslední kousky u nás dosluhovaly v roce 1972... něco mi tady opět nehraje...Rv

0 0
možnosti
PI

pafffka

27. 2. 2010 21:30
Re: Parní lokomotiva?

Přiznám se, že mě to taky napadlo ;-D, ale vzhledem k věku autora se jednalo spíš o rok 70-71, a to se ještě, myslím,  parní lokomotivy potkat daly. 

Já spíš nevím, proč se dnes nedá dívat ve vlaku z okna a proč les voní jinak. ;-)

0 0
možnosti
DH

čarovná rybí kostička

27. 2. 2010 19:44
Moc hezká vzpomínka

za karmu stojíR^

0 0
možnosti
H

h.r.k.v.

27. 2. 2010 22:04
Re: Moc hezká vzpomínka

SouhlasímR^

0 0
možnosti
AB

abarila

27. 2. 2010 19:12
Zvláštní ....

Mám na dětství skoro stejné vzpomínky, akorát mi můj děda místo nože vyrobil prak. Nejsme sourozenci? ;-D Dnes jsem dohnala deficit, dodala nějaké karmy a článek o potravinách mě hodně inspiroval. Díky.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám