Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

Vasco75

22. 1. 2010 22:55
to je náhodička...

Nic proti receptu, pane Kroupo, ale proč žvancechtivé čtenáře taháte za nos zbytečným tvrzením, že pokrm je vyroben z ingrediencí, které jste náhodou našel v lednici, když jste všechno zjevně pečlivě za tímto účelem vybral a nakoupil. Vy zkrátka musíte vždy čtenáře pobavit. ;-DR^

0 0
možnosti
V

Viorel

22. 1. 2010 15:13
Když vaří Rambo aneb pták nadivoko

Hele, chlapi, je mi jasný, že se vám nechce trávit dlouhý hodiny v kuchyni. To je jasný. Takže tady máte receptík, jak na to. Ohromíte vaši starou, uklohníte něco malýho a vona vám bude zobat z ruky příštích pár měsíců. Takže, já jsem trávil dlouho ve válečným území, kde čas hrál svou roli. Jediná moje výzbroj byla mačeta, teleskopickej vobušek a pořádná kudla. Sakra,když na to myslím, dostávám hlad. Vařil jsem si, jak se dalo. Dělal jsem snajpera v jedný válce, nemůžu říct kde, je to děsný tajemství, to je vám snad jasný ne? Chlapi mi říkali Rambo, protože jsem svalnatej, moje stará mi často sahá na svaly a je z toho vedle. Když navíc uvařím, je celá naměkko....a já natvrdo, hehe, hehe

0 0
možnosti
V

Viorel

22. 1. 2010 15:13
Re: Když vaří Rambo aneb pták nadivoko

Takže jednou když jsem dostal hodně vychytanýho teroristu, lovil jsem ho v džungli několik dnů, měl jsem hlad jak blázen. Už jsem několik dnů nejed, musel jsem honit a stopovat toho chlápka. No a měl jsem nyní vokno asi tak hodinu ,než jsem se musel hlásit na další akci. Takže jsem šel do hluboký džungle a vodchytil tam nějakýho ptáka. Lupnul jsem ho hezky svým teleskopickým obuškem a bylo to.

Ani nevím,

, co to bylo.Ale byl tlustej a barevnej. Tak jsem ho dones do mýho tábořiště a rychle uvařil vodu. Spařil jsem ho a votrhal peří. Pak jsem ho nakouskoval mačetou na plochým kameni, kterej jsem měl po ruce (minule jsem s ním hezky dostal jednoho vobejdu Ahmeda, tak sem si ho schoval, byl to fakt dobrej šutr), no ale zpátky k tomu ptákovi. Jasný, že vy ho koupíte někde v Lidlu nebo Sparu. Jasný. Vy ho nebudete pelichat. Ale dem na to.

0 0
možnosti
KNR

Kmet na Razgrad

22. 1. 2010 15:05
Bucharoviči...

...nenech se odradit a pokračuj v kulinářských experimentech. Ať se ženy neurazí, ale chlapi vaří lépe. Nevím, čím to je, možná muži tolik nešetří kořením, ale prostě umějí lépe.:-)

0 0
možnosti
MD

mikado12

22. 1. 2010 15:44
Re: Bucharoviči...

Chlapi vaří líp, ale až na jednu vyjímku...;-D!

0 0
možnosti
LM

Aaron71

22. 1. 2010 14:17
Než jsem na to kliknul, tak jsem si tipnul.

Tipnul jsem si, že to bude smíchané a pokrájené cosi či cokoliv z ledničky vložené do pekáčku a následně zapečené v troubě. A ještě jsem si tipnul, že k tomu výborně chutná pivo.

Až na to pivo jsem se trefil.;-)

Ale možná že je to dobré.:-)

0 0
možnosti
MD

mikado12

22. 1. 2010 14:42
Re: Než jsem na to kliknul, tak jsem si tipnul.

Já jsem ještě tipoval, že to bude plavat ve smetaně. Kroupovi asi drží dietu;-D!

0 0
možnosti
MB

madame bovary

22. 1. 2010 13:56
Už viem

Achille Gregor: Muž v zástěře... toho mi pripomínate. Ten vložil recept do príbehu plus nadsázku a humor...ohromné, čítala som to asi stokrát;-D Recept len ako nudný pracovný postup...toho je všade plno! Takže fajn, pokračujte!R^

0 0
možnosti
T

TristanTzara

22. 1. 2010 12:22
Božíííčku

Ládíku ty jsi tak šikovný V

A moc by mne zajímalo v čem ještě rád experimentuješ V

0 0
možnosti
QNT

qui n tana

22. 1. 2010 12:27
Re: Božíííčku

ne v cem, ale s cim ... treba s nagelovanym teleskopickym obuskem ;-D

0 0
možnosti
ŠM

s(h)arka

22. 1. 2010 11:59
u nás bude

znojemská s rýží...a ukecali mne na višňovej jahelník...;-)

Hezký víkend Vláďo...

Š.

0 0
možnosti
N

narakN

22. 1. 2010 12:13
Re: u nás bude

jesli bude vladnout topol tak nebudem mit zq chvili ani na chleba a pivo ;-O

0 0
možnosti
MV

líný workoholik

22. 1. 2010 11:53
Pane Kroupa,

kde máte majoránku? ;-)

0 0
možnosti
ŠM

s(h)arka

22. 1. 2010 11:56
Re: Pane Kroupa,

k zázvoru? Pche!

0 0
možnosti
N

narakN

22. 1. 2010 11:39
to je hesky

ale dulezitejsi je koho budete volit? jestli topola a ODS kery roskradli co mohli tak to ted vypada jak to vypada modry ptaci zrujnovali tendle stat jak mohli samy uplatky korupce podplaceni kamaradsofty a nakonec vytunelovana republika...;-O

0 0
možnosti
MV

líný workoholik

22. 1. 2010 11:46
Re: to je hesky

S tím jdi do zádele, tohle se děje napříč celým politickým spektrem, na barvě nezáleží. Navíc tady je to debata o žrádle:-PR^

0 0
možnosti
MV

líný workoholik

22. 1. 2010 11:36
Kuřecí maso je jistota,

ale my radši prsní řízky. Ty stehenní jsou sice o chlup šťavňatější, ale ne do všeho se hodí:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám