Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

lola-cz

15. 9. 2009 12:40
Je mi líto,

zřejmě nedisponuju tím správným "ženským" cítěním, ale mně se to nelíbí. Obsah patetický, forma kostrbatá. Opakování stejných výrazů mi vadilo dost, nesmyslné používání "jsi se" místo "ses"  hodně, záplava zbytečných zájmen ještě víc. Nejvíc ale to, že 6 z nich jste napsal s hrubou chybou. Zdá se, že se považujete za spisovatele - pak byste si na tohle měl dát pozor. Ať už sám, nebo s pomocí korektora.

0 0
možnosti
HN

handour

15. 9. 2009 9:46
Tak intimní

že mám pocit šmírování v cizí duši... jen jsem nakoukla a posbírala pár kaštanů pro dceru - děláme z nich zvířátka:-)

0 0
možnosti
JS

Jana Kolářová

15. 9. 2009 9:27
sen každé ženy

KARMA!

Jste snem každé ženy - romantický urostlý chlap, který se umí postavit arogantnímu policajtovi a rád vaří... R^ JK

0 0
možnosti
AP

shrink

15. 9. 2009 8:54
Teda Vláďo...

Víš, nad čím přemýšlím? Ne nad tím, jestli a kdy a s kým, ale co Tě zrovna teď vedlo k napsání...  (To není dotaz, to je konstatování :) ) A.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám