Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mate sice pravdu, ale tak trochu se da clanek cist jako "Ja uz si svuj blog o KG davno napsal, tak vy uz dejte pokoj" ... Az souhlasim, prijde mi to trapne od nekoho, kdo se na tematu svezl hned zkraje, v dobe jeste vetsi potreby respektu k pozustalym atd.

2 0
možnosti
Foto

Vláďo, i já jsem toho mínění, že už by bylo slušné na toto téma nic dalšího ve dnech po smutku nepsat. Prostě stačilo.

Něco mě však zarazilo a je mi to líto. Nikdo z těch, kdo tu velmi rozumně píšou, že téma Karel Gott již není po posledním rozloučení zdvořilé dokola probírat, s čímž naprosto souhlasím, toto své vyjádření nenapsali ani pod jediný článek po pohřbu, který zpěváka a jeho fanoušky haní.

Napadlo mě to, protože jsem si prostě jejich stejnou reakci, kterou uveřejnili zde, nevybavila např. u jiných čerstvých článků: Vstane Karel Gott z mrtvých?, Pohřeb Karla Gotta byl totální kýč, Tak nám zastřelili Karla aneb Gottománie. Diskuse jsem si teď důkladně pročetla a opravdu nikdo z těch, kdo Ti sem píší, že už by to mohlo stačit, to pod tyto hanlivé články nenapsal. Hmmm, zajímavé zjištění.

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, nemůžu být všude:-) a většinu těch blogů jsem ani nečetla. A už ani číst nebudu.

0 0
možnosti
Foto

Tak proč si nedáš pokoj ani Ty? :-)

Blogů o KG už je přes 100,nemyslíš, že už by to mohlo stačit?

4 0
možnosti
BV

Ale... vlastně máte pravdu...

Už by toho fakt měli nechat... tohle je už fakt "šaškárna"... jak dlouho to tam po nich budou muset uklízet?... :-/

https://www.novinky.cz/kultura/karel-gott/clanek/ceka-na-video-uklizeny-prostor-pred-gottovou-vilou-opet-zaplnuji-svicky-a-vzkazy-40299978?dop-ab-variant=3&seq-no=1&source=hp

0 1
možnosti
BV

>>Není Vám hanba, neustále propírat jeho jméno a vše s ním spojené, do zblbnutí...<<

Ano - není vám to hanba, pane autore? Pořád a pořád si na něm přihřívat svou "karmovou polívčičku"?

4 1
možnosti
Foto

Tak mě přijde přirozené vyjádřit se ke všemu, a sám jsem si jeden blog na toto téma napsal, ale někteří jsou skuteční vytrvalci...

2 0
možnosti
JK

Představil jsem si, jak přijde předseda Klubu komentátorů pohřbu Karla Gotta do plné klubovny a všichni k němu pozvednou oči, protože se tváří velmi vážně:

"Zdar předsedo, co se děje?"

"Chlapi, bratři, budeme toho muset nechat. Přečtěte si tohle."

Chlapi svorně čtou blog s názvem "Nedávno zemřel jeden muž"

Předseda: "Teď už mi rozumíte?"

Chlapi jedním hlasem: "Není třeba dalších slov, poslední ať tady zhasne..."

7 1
možnosti
Foto

budu vám přezdívat Tajemný hrad v Karpatech... nejmenoval jste a mne výrazně napnul:))

Děláte medvědí službu Hradu a hlavně panu Babišovi. Víte to? Je navýsost důležité o tom psát a lidi mít rozeštvané, je navýsost důležité věřit na druhé - naivní straně, že to byl s tím státním pohřbem kiks a neznalost věci. Národ miluje i neuskutečnitelné skutky, jen když se vysloví... to je jedno,že nebudou, to nevadí... a v emocích, Vladimíre, v emocích se skrývá klíč udržitelnosti v pozici. Jen at lidi píšou...naivové... ještě dlouho at píšou...Dva muži na hradě počítají body...

4 3
možnosti
Foto

Proboha, jak jste dokázala k mému dnešnímu článku přimontovat Babiše se Zemanem?8-o

6 1
možnosti
Foto

Vladimíre, myslím, že vlna již opadla. Jistě, bulvár nás bude krmit další stravou - předpokládám další vztah paní Gottové, kariéra dcer, případně majetek - nicméně zdravý jedinec bulvár nečte. Navíc si myslím, že jedna skupina jej bezmezně adorovala a druhá stála tak nějak v pozadí s přáním, aby už měl pan Gott konečně pokoj (byl jsem celou dobu v té druhé). Těch pár jedinců, co mělko potřebu mu nadávat, nehraje žádnou roli.

Měj se fajn.

4 0
možnosti
Foto

Ahoj, abych se přiznal, k napsání mého dnešního článku mě pohnul blog pana Trčálka. Taky se měj hezkyR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám