Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

S většinou co autor napsal, se dá souhlasit. Ale přirovnal bych to k hodnocení hokejového utkání po pěti minutách hry, což je škoda. Já se k ženě připojil, když sledovala sedmý díl a zpětně je dokoukal, abychom se mohli dívat společně. Na přelomu letošního ledna a února jsme tomu propadli a za tři týdny jsme shlédli všech sedm řad. Nejsme až tak moc příznivci seriálů, spíše filmů (snad jen M*A*S*H, Pustina, Jistě pane Ministře,..), ale tento si nás získal, sexu ubývalo a zajímavých nepředvidatelných zápletek přibývalo. Sociální sítě nejsou můj domov, takže jsme společně mohli spekulovat jak to dopadne.

0 0
možnosti
Foto

Neviděla jsem ani titulky :)) vidím, že jsem o nic nepřišla. ;-D

0 0
možnosti
Foto

No, pokud Tě nezajímá, jak holou rukou někomu vytrhnout jazyk, nebo jak sexuálně uspokojit trpasličího muže, tak jsi fakt o nic nepřišla...:-)

1 0
možnosti
Foto

Ještěže to nedávají v televizi, to by potom bylo šílenství.

0 0
možnosti
Foto

Ale dávají. Na HBO. Na ČT2 to také běželo...

0 0
možnosti
MH

Někdo nechápe šílenství okolo seriálu, já zase absolutně nechápu šílenství okolo nějakého hokeje nebo fotbalu.

1 0
možnosti
Foto

Řekl jste to přesně: "Asi potřebují svou dávku fantasy, protože normální reálný život je pro ně něčím méně snesitelným, než film." R^

Vystihl jste tím, z mého pohledu, přesně ten důvod, proč mnoho lidí fantasy podléhá.

P.S.: Jestliže jsem před tím měl pofiderní profesionální nutkání na nějaký ten jeden díl mrknmout, po Vaše blogu - definitivně nikoli!

0 2
možnosti
JH

Skvela logika. Ovsem da se pouzit na jakykoliv film, jakekoliv umeni, vse se muze popsat jako utek pred realitou. A nejen umění, i sledování sportu, cestování, meze se nekladou.

2 0
možnosti
Foto

J94a42n 71Š75i71k

29. 5. 2019 19:26

Pane Kroupo, taky nejsem příznivec fantasy. Na doporučení jsem se začetl do knih, které sloužily jako předloha seriálu. Po prvních dvaceti stranách jsem ji chtěl odložit, ale nelituji, že jsem vydržel až do konce. Věřím, že kdybych viděl seriál a nečetl předlohu, měl bych stejný názor, jako Vy. Brutalita a sex jsou v seríálu zvýrazněny. Proč asi, podívejme se kolem sebe, na televizi nebo film, kde to do nás všech perou naplno. Kniha je jiná. Lépe: její duch je jiný. Je z řady důvodů výjimečná, což si dovolím tvrdit jako zarytý čtenář. Myslím, že největší šílenství jde od těch, co knihy nečetli.

0 0
možnosti
PU

P48e75t45r 27U54h89e67r

29. 5. 2019 18:15

Jsem lepší než vy, Vladimíre, neviděl jsem ještě ani jeden díl a ani to nemám v plánu :-)

1 0
možnosti
DV

D56a56v52i36d 82V55l39k

29. 5. 2019 16:53

Žij a nechej žít Vladimíre.

2 0
možnosti
Foto

Vždyť taky nikdo nikoho nevraždí, tady ne...:-)

0 0
možnosti
PL

P37e33t15r 73L25a28n28g65e57r

29. 5. 2019 16:47

Na GoT nekoukám. Obecně nemusím ani fantasy ani delší seriály.

Ale co nechápu já, je smysl vášeho článku. Upřímně, co vám je do vkusu ostatních lidí. Primární účel je bavit. A to seriál aspoň podle oblíbenosti splňuje. Kdyby to bylo možné, tak vám dám dnes antikarmu. Rv

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám