Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zajimave, ze takova Vymena manzelek je neustale pod palbou kritiky... a pritom rovnez zobrazuje buranske realie...

1 0
možnosti
Foto

H81a14n91a 32V63l52k72o47v62á

30. 1. 2019 16:55

Myslím že "Dycky Most" je stejná hláška jako "já přijdu až budou nastavovat zrcadlo".

Aspoň pro nás, nekorektní.

VámR^

3 0
možnosti
Foto

I přes vychvalování se na to koukat nebudu. Jediný seriál, který jsem sledoval, byl Mash ale ten jsem viděl opakovaně.

1 0
možnosti
RR

To jsme rádi, že to teď víme.

2 0
možnosti
MS

Vcelku dobrý, až na to nastavování zrcadel. Z toho už si dělali srandu za totáče (Vesničko má středisková).:-)

1 0
možnosti
Foto

"Já přijdu,až nastaví zrcadlo!";-D

3 0
možnosti

J37a69k46u10b 70Š66o28l42c

30. 1. 2019 11:49

Jílek si tady tedy píše hezkou vizitku. Troll jako vyšitý, kde je admini?

1 0
možnosti
Foto

Myslím si, že to už ani není vizitka, anébrž diagnóza...;-)

1 0
možnosti
JJ

J42a36n 51J66í82l44e72k

30. 1. 2019 11:39

nebo prostě jen vykašlali na pomalu tvrdnoucí společenská pravidla zvaná „korektnost“.

Zdroj: https://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=698622

Desátníku, jestli ten seriál ukazuje chyby a omyly obou stran, podle vašeho mínění, pak je korektní. Pokud neznáte význam slova: korektní, pak máte zřejmě problém. Společenská pravidla jsou založena na korektjním chování jednoho člověka k druhému. Jen pro vaši informaci. :-) Pro mnohé je slo vo korektnost, stejně jako slušnost slovem, který do současného slovníku nepatří. Zdá se, že do té skupiny patříte i vy, pokud považujete lidi kolem sebe za hlupáky. Takže jste mi jen a jen k smíchu desátníku. ;-D

0 7
možnosti
OT

Mně jste zase k smích vy vojíne, protože zavíráte oči před skutečností.

5 0
možnosti
MV

Pod minulej blog jsem poznamenal "fajnovy", dneska ale jen opakování něčeho, co už bylo o Mostu napsáno. Škoda. Po včerejšku jsem čekal vic. Ale Most - to je jasný. ČT pokračuje v krasojizde.

1 0
možnosti
Foto

Ono se toho moc nového o Mostu asi ani napsat nedá. Mě jenom napadl ten fakt, že je v tom seroši dobře ukázaný, jak jsou hlupáci na obou stranách, což mnohdy v televizi ukázáno není.

1 0
možnosti
Foto

Já seriál sleduju - když je odtud. Vy ostatně víte, co si o něm myslím, psala jsem na svém blogu...

A upřímně - stále jsem nezískala ten "patřičný nadhled".:-/

Ale protože se koukám na to, jak Most vypadá, tak koukat budu dál. Což ovšem bude započteno do "koláče sledovanosti". Což nebude znamenat, že hafo lidí je spokojeno.

0 0
možnosti
Foto

Hafo je spokojeno, jen vy mezi tohle hafo nepatříte. Z toho si nic nedělejte, já zase nepatřím mezi jiná hafa a také žiju.:-)

1 1
možnosti
RP

R^ Konečně seriál v televizi od kterého odcházíme s velkým úsměvem a vime, že si nenechte ujít další díl. Obzvlášť scéna v minulém díle s popelářským vozem byla špičková.:-)

1 0
možnosti
Foto

"Odvez ho do Chomutova. Do spalovny?";-DR^

Pocházím odtamtud,v Mostě jsem se narodila,takže seriál je moje srdcovkaV:-)

3 0
možnosti
JJ

J25a12n 64J29í96l68e15k

30. 1. 2019 10:14

Seriál Most! nastavil zrcadlo nám všem. A když říkám všem, tak to tak také myslím...

Zdroj: https://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=698622

Jen za sebe desátníku. Možná vám nastavil zrcadlo, ale já tyhle věci nesleduji, takže...:-)

1 1
možnosti
Foto

Zato mě sledujte s urputností psychopata. Ale když vás to baví a když vás tak rajcuju, poslužte si, je to zadarmo:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám