Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

Teda, pane Kroupo, mě z Vás úplně polilo rudý horko.

2 1
možnosti
ZH
OK

O13t27a 45K93i12n14c

12. 12. 2018 20:58

Když jste se už tak krásně odhalil, tak jste ještě zapomněl uvést, že za to všechno vlastně může Kalousek.

5 0
možnosti
MS

Ten blog nestojí za nic, až na ten nadpis.:-)

9 2
možnosti
VM

V60á39c93l86a60v 20M12a44c80h

12. 12. 2018 19:21

Ten koňak u kontrášů je přehnanej

0 0
možnosti
Foto

tak třeba to nebyl zrovna gruzíňák, ale třeba "Slnčev brjag"....;-)

0 0
možnosti
Foto

Cituji z článku: "Neoficiálně mám samozřejmě hodnost už od narození, ale ta je tajná a já sám někdy zapomínám, jak veliké zvíře vlastně jsem."

Tedy styďte se, pane Kroupo, takhle nezodpovědně znejisťovat pana Jílka! Jak on k tomu přijde, když si tak oblíbil oslovení "desátníku"?

5 1
možnosti
Foto

Právě kvůli takovým ředitelům Zeměkoule, jako je pan Jílek, je ta moje skutečná hodnost tajná... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Z ,,curvi culum víte ae"?8-o;-D A neblbou Voni desátnickej. Jednoduchej agent neexistuje. Minimálně dvojtej. Jednoduchej je proto jednoduchej, že z přesvědčení. Tací jsou ovšem na jedno použití, čili jednorázově, Vosum vteřin, a dost;-D

2 0
možnosti
OF
Foto

Já jsem ten Váš písmenkový výron ani nedočetl.Stačilo napsat "jsem ruský užitečný idiot"....

10 7
možnosti
Foto

Nepochybuju o tom, že vám by to bohatě stačilo... :-)

10 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám