Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J18a31r40a 13R14a85n20k

21. 2. 2018 2:35

Po proslovu generala McMastera snad uz neni pochyb, hlavne , kde ta tovarna pro trolly je:

Trump's Russia tweets, translated - CNNPolitics - CNN.com

https://www.cnn.com/2018/02/19/politics/trump-russia-tweets-election.../index.html

1 day ago -

https://www.npr.org/.../mcmaster-says-evidence-of-russia-meddling-incontrovertible

3 days ago - General McMaster forgot to say that the results of the 2016 election

0 0
možnosti
Foto

Je pravda, že skutečná adresa těch zpráv u mě bývá většinou s koncovkou - .ru

0 0
možnosti
Foto

Taky mě ti darebáci málem dostali, naštěstí jen málem. Včera mi přišel mail od kamarádky, už už jsem to chtěla rozkliknout, ale všimla jsem si divného textu, jak je ho vždy vidět kousek na liště vedle předmětu zprávy: Drahý kamaráde já mám nějaké zajímavé informace, které mohou být užitečné pro vás. Najela jsem myší nad odesílatele a objevila se úplně jiná adresa, ale nikoli neznámá, nýbrž další z mých kamarádek. Je to hrozná lumpárna a člověk musí být stále jako ostříž.

2 0
možnosti
JR

J31a14r62a 45R84a68n58k

21. 2. 2018 2:38

V Kanade chodi i treba od "danovych uradu", vetsinou se jedna o kliknuti a ze dostanete penize zpet a cela castka, napr, $ 472.36.....jedno pismenko, jen jdno jedine nesouhlasi v "revenue Canada" a uz vam vycisti konto, takze, nejenom hry a princove, trolli farma v St. Petersburgu.

Trump's Russia tweets, translated - CNNPolitics - CNN.com

https://www.cnn.com/2018/02/19/politics/trump-russia-tweets-election.../index.html

1 day ago - Dossier, Uranium, Speeches, Emails and the Podesta Company! — Donald J.

Trump Chides McMaster For Saying Evidence Of Russian Interference ...

https://www.npr.org/.../mcmaster-says-evidence-of-russia-meddling-incontrovertible

3 days ago - General McMaster forgot to say that the results of the 2016 election were not i

0 0
možnosti
GH

G75e60o67r76g95e 42H86o96l97y

20. 2. 2018 16:17

Zde v Kanade je kazdou chvili varovani ohledne nejakeho noveho scam

https://globalnews.ca/tag/phone-scam/

Pamatuji se, ze uz pred asi 40 lety zde koloval 'Nigerian scam', na ktery naletelo mnoho i velice vzdelanych lidi

2 0
možnosti
JR

J94a43r11a 48R31a55n71k

21. 2. 2018 2:39

Globalnews je na stejne urovni jako to letajici aero net zde a nebo sput nik, to vi kazdy skutecny Kanadan;-)

1 0
možnosti
Foto

No, mně pravidelně chodí maily jakoby z mojí vlastní adresy:-), což je tedy fakt drzost:-P. Jen, když najedete myší přímo na odesílatele (samozřejmě nic neotevíráte, ani mail, natož přílohu), objeví se skutečná adresa, téměř pokaždé odlišná od té předchozí. Také mi do spamu občas přijde upozornění (v angličtině), že si mám aktualizovat účet na pay pal, který vůbec nemám.

3 0
možnosti
Foto

Tak s tím pay pal to na mě také zkoušeli

2 0
možnosti
BK

Tato novinka je velmi stará záležitost....také dávejte pozor na čárky,dáváte jích nějak moc !

0 0
možnosti
PH

P47a52v49e98l 48H68e37k

20. 2. 2018 11:44

Počkejte, až vám přijde e-mail od vás.

1 0
možnosti

Taky to poznám, chodí mi to jakoby od kolegy - email mi tyká, s kolegou si ale netykáme. Tak to hned vyhodím.

1 0
možnosti
SN

:-).....Stává se mi to teď dost často v poslední době! Ale.....zatím jsem to vždycky poznal, neotvírám to a hned to strkám do spamu. R^

0 0
možnosti
MS

Tak ono stačí mít kvalitní antivir, který vám nedovolí spustit zavirovanou přílohu (pokud vůbec propustí takový e-mail až ke klientovi). Nehledě k tomu, že absolutní většinu spamu už dnes odfiltruje dobrý poskytovatel internetu. Já jsem spam, nebo nedejbože podvodný e-mail nedostal už pěkně dlouho.

4 0
možnosti
EH

Už umí celkem dobře vyhodnotit, jaké maily člověk dostává. Třeba mi chodily nějaké "faktury", odkazy na balíky a posledně i "report" z intranetu, který se tváří jako firemní.

3 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám