Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GH

G13e33o38r62g19e 25H10o17l89y

16. 2. 2018 20:02

Vsimnul jsem si toho sameho problemu v Kanade.

0 0
možnosti
MB

Na rekre chalupě máme s ženou zábavu. Jedeme do obce - nákupy, busem a cíleně zpět se psem asi 5 km. Polňačky, lesy. Mluvil jsem o kolegovi Vroblovi, kterak šel s rumama v kapsách - nebezpečné, zakopl a bradou udeřil do chodníku. Tak jsem hodil - "Vrobla já samotný". Žena se smála, že v baťochu nebyly vejce. Můj poznatek - V zimě, bývá kluzko ! ... :-).

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Mně je celkem šumák, jak něco dělají Švýcaři, leda by měli v zásobě barvu na přechody, co neklouže...

1 0
možnosti

Potkají se dvě sněhové vločky. Kam letíš?... Do Tater, trochu si odpočinout, a ty?... Já, do Prahy, vyvolat paniku.;-);-)Pokud někdo nepochopí, je to vtip.

6 0
možnosti
PK

Pozdní varování, sice nikoliv v Praze ale v lesích a už jsem sebou šlehl na záda a pes jen koukal jaký další skvělý hraníčko jsem připravil....bolelo to, no ale tady uklízí jen příroda, teď už je po sněhu....;-D

2 0
možnosti
KM

Proboha člověče co vy jste vůbec zač ?

Kdyby jste vykouknul ráno z okna, tak přeci vidíte, že je KALAMITA.

...a v takovém případě přeci rozumný člověk zavolá do práce, zruší všechny sjednané schůzky, změní program dne, pustí si zprávy a při kávě v klidu a pohodě domova se podivuje všem šílencům, kteří se v takové sibériji odhodlají k obdobně neuváženým činům.

7 0
možnosti
Foto

No, co bych byl zač... Jsem ten šílenec který se v takové sibérii odhodlá k neuváženým činům...;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám