Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Právě mi přišel místní turnovský čtrnáctideník, který přináší všeobecné informace k volbám. V záhlaví novin je velký titulek:

VYBERME LÉPE (poučili jsme se).

Kéž by si tohle všichni voliči vzali k srdci.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

A nevadí Vám, že by si jako poradce vybral A.B. Bartoše? ;-(

0 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
BK

Mám natrénováno z parlamentních voleb, takže i můj hlas dám taky J.Hynkovi.R^

3 0
možnosti

Tak na základní vojenskou službu a úlohu armády ve státě jako je ten náš, mám sice poněkud jiný názor, nicméně souhlasím s tím, že každý hlas se počítá a člověk by měl volit toho, kdo je mu svými názory blízký, pro mě třeba Vratislav Kulhánek, sice ne politik, ale zastával v minulosti vysoké manažerské posty, což je svým způsobem také politika a oslovil mě svým postojem nejen k veřejnému dění, ale životu obecně.

0 0
možnosti

Váš hlas zmizí, bohužel. Topol má větší šanci. Ještě to prosím promyslete.

1 0
možnosti
Foto

Topolánek je hulvát a hulvátství jsme si myslím v posledních 5-ti letech užili na Hradě víc než dost, proč v tom tedy pokračovat? Jen proto, aby jeden sprosťák, co si nevidí do huby, vystřídal druhého? Za mě ani omylem.

2 1
možnosti
VS

Jiří HynekRv Poté co jsem viděl jrho volební klip.

2 0
možnosti
Foto

Co konkrétně Vám na tom klipu vadilo?

0 0
možnosti
AW

A69d54a49m 72W30o37l35f

11. 1. 2018 13:51

Také považuji za nejlepšího kandidáta Jiřího Hynka. A i když nemá reálnou šanci na druhé kolo, tak mu hlas dám, neb člověk by měl volit podle svého svědomí (jak to řekl Hannig v superdebatě na IDNES). Taktiku a pragmatičnost nechme na 2. kolo.

6 0
možnosti
Foto

Myslím si, že Jiří Hynek není špatná volba.

2 0
možnosti
VE

Hynka jako osobnost hodnotím vysoko, taky jsem o něm nejdříve uvažovala. Možná nevýhoda, že nemá politické zkušenosti ale hlavní problém, že nemá preference voličů. Byl by to vyhozený hlas. Když vyhodnotím, kdo má jak reálné šance, zkušenosti v politice, vhled do zahraniční politiky, priority ... nejlepší kompromis mi vychází Topolánek

3 0
možnosti
Foto

Topolánka já nikdy volit nebudu. Člověka, který se kmotřil s kmotry a spoléhá na to, že jsme blbí a zapomnětliví nikdy...

3 1
možnosti
JK

Už dlouho jsem rozhodnutý ho volit, i když vím , že to asi nemá smysl.

Nicméně v parlamentních jsem taky volil zbytečně, tak už to mám natrénované.:-)

4 1
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám