Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

o bb s arabskym napisem jsem si zjistoval taky svoje, ale ze by to pro me bylo tema na blog? takovy, pardon, dost laciny...ale jako starej bloger a zoldak k tomu vite, ze tohle zabere. ale zabralo by to, i kdyby dal na tohle tema slova k sobe i mravenecnik

0 0
možnosti
JT

Pan Kroupa se snaží být vtipný až hrůza. Mě by ale skutečně zajímalo jak to s reklamami s arabskými nápisy je, a co je na nich napsáno. Je pravdivé alespoň to, že je financovala neziskovka Člověk v tísni?

0 0
možnosti
JL

To je nějaký divný, že by Čtvrtníček?

0 0
možnosti

Vladimíre,tak nevím,jestli se ti mám smát,nebo nad tebou kroutit hlavou

0 3
možnosti
Foto

Píšete, že znáte důvod, ale neznáte nic. Jen se snažíte upoutat lživým tvrzení, což shazuje celý blog i v případě, že by byl korektní.

4 2
možnosti
KS

K14a66r18l29a 24S87u59c25h27á

8. 11. 2017 12:38

já jsem přesvědčena, že je třeba upozorňovat jakýmkoliv způsobem na, byť jen možné nebezpečí a případný záměr špatného počinku, haleného do průhledného roucha pomoci bližnímu. jen hlupák si to nepřipustí a bude mlít svou o nenávisti, xenofobech a povinnosti někomu nařizovat, že musí pomáhat

4 1
možnosti
KT

O tom jsem taky přesvědčen, paní Suchá.

Nikdo mi, sakrblé, nebude nařizovat, že musím někomu pomáhat, dokonce ani Vy.

No, schválně, jen mi to zkuste nařídit, jen se zahalte do průhledného roucha pomoci bližnímu!

Hned na Vás upozorním pana Kroupu, a on už si Vás vezme do parády!

7 1
možnosti
JS

J47a79n 27S19t93i68f68t13e62r

8. 11. 2017 12:25

Oproti ostatním diskutérům mám dojem, že je to velmi dobrý článek. Jen se musí pochopit jeho ironie. Ode me karma! R^

7 2
možnosti
KT

Víte, jaký je rozdíl mezi Vaším článkem a nosorožcem bílým, pane Kroupo?

Váš článek, na rozdíl od nosorožce,nemá ani hlavu, ani patu. Přijde mi, že Vám šlo jen o to, něco prostě sesmolit.

Nu což, propásl jste šanci moudře k tématu mlčet, protože o něm víte jen to, co si myslíte, že víte...

4 3
možnosti
Foto

Když už někoho citujete, měl byste napsat jméno původního autora...;-)

4 0
možnosti
VK

Mám pocit Vladimíre, že děláš v této kampani ČvT jen užitečného idiota (v dobrém). Zaplatit si tři billboardy a mít celoplošnou reklamu, to je totiž majstrštyk.

0 0
možnosti
Foto

V tom případě jsou všechny ty tři billboardy na cestě z Proseka do Libně...

2 0
možnosti
Foto

J67a58k79u88b 91R21o63t58h

8. 11. 2017 11:37

To se vám hrubě nepovedlo. :-/

5 1
možnosti
Foto

To posoudím až ve chvíli, kdy ta parta kolem pana Pánka přestane dělat z celé věci ten největší tajem a konečně vylezou na pravdu boží s tím, za co že to vlastně vyhodili peníze daňových poplatníků...

4 2
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám