Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky Vám všem za příspěvky a také já Vám všem přeji krásné a klidné prožití Vánoc:-)

0 0
možnosti
PD

Tuto televizi mám už léta. Je úžasná a poučná. Mám podobné složení oblíbenců jako vy. Před časem jsem se však dopustil amatérské chyby. Chtěl jsem přidal modré akary. Byly sice krásné, ale během krátké doby se začaly nekontrolovatelně množit a neskutečně šikanovat původní osazenstvo. Integrace se ukázala nemožná, což jsem naštěstí rozpoznal včas a nastolil zpět klid a mír. Cichlidy jsou sice krásné, ale musí žít odděleně!;-)

Těším se na Vaše další blogy, pěkné Vánoce a hodně štěstí v novém roce.

1 0
možnosti
JJ

J64i26ř71í 53J20o61n87á59š

19. 12. 2016 8:40

Tahle televize je tisíckrát lepší než ty naše oblbovačky.Tady si nikdo na nic nehraje a vše je syrové.Kéž by to tak bylo i v těch našich televizích!Já se taky rád dívám na naše akvárko,je to balzám na duši v dnešním chvatu.Tak hezké Vánoce,pane Kroupo!:-)R^

0 0
možnosti
JL

Jestli jste 'vytrel' ty kardinalky (neonka cervena), tak vam zavidim. Pro priste doporucuji 'diskuse' (doufam v dobre hlaskovani). Vase druha televize se pak stane razem televize s 'ultra rozlisujici obrazovkou'. (4K). Diky!!

0 0
možnosti
Foto

R^nádhera a balzám na dušiR^

0 0
možnosti
JS

:-)R^ to je bez debaty - neomrzí :-) Podobně uklidňuje sledování pračky - otáčení a žmoulání prádla. Připouštění vody... relax :-)

1 0
možnosti

Ale v tomto případě je kruhový monitor.;-)

0 0
možnosti
Foto

I17v21a64n 50M25a74r61e78k

18. 12. 2016 14:09

Karma p.Kroupo [>-]R^ . . . . Ta druhá "televize" Vás zcela jistě "nevytočí" . R^

2 0
možnosti
VV

Ano, rybicky uklidnuji. Doporucuji akvarium i misto blogu.

2 0
možnosti
Foto

Také často mé oči koukají a koukají. A často jsem koukal i s kočkou společně. Podezírám ji ale, že její zájem nebyl jen vidět krásno...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Podobný zájem mám před výlohou řeznictví...;-D;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám