Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J28a62n 48R16á65ž

29. 11. 2016 18:26

Když zásadovost, tak zásadovost. Když pan Banga nemá tak ukrutně rád symbol umrlčí lebky, tak by měl také veřejně prohlásit, že se přestává dívat na televizi Prima, kde moderátor Tomáš Kraus má každý den na sobě jiné parádní triko s umrlčí lebkou. Každý má jiný vkus. Mně se například trika Tomáše velice líbí a chápu, že někomu jinému se naopak líbit nemusí. Někomu s líbí texty Ortelu a někomu zase texty Gipsy.cz. Každý nemá, bohudíky, stejný vkus.Mně se nelíbí ani jedny, ani druhé! A vo co go?

P.S. Odejít kvůli lebce na triku relativně neznámého chlápka z nějaké televizní taškařice a udělat tak jeho skupině obrovskou reklamu,považuji za naprosto hloupé teatrální gesto. Stejně tak považuji za naprosto nesmyslné se tímto gestem tak obsáhle zabývat i na těchto stránkách.

1 0
možnosti

L60u31d19ě97k 70F70u82x39a

29. 11. 2016 11:56

Ty lebky, to je trapné! Znalci české historie:-) Takže to nebyla obezlička, aby mohli nosit lebku a potom tvrdit, jak jim všichni ubližujou:-) Aha, znak do té doby všeobecně známý, kdo má na základce za jedna s dějáku, musí to poznat na první pohled.Kecy kecy kecy. .....a vy to víte!

0 0
možnosti
Foto

No, pokud jste měl za jedna i z biologie, obzvláště pokud Vás zajímala problematika rozmnožování, tak Vám doporučuju nějaký pěkný text od Radka Bangy. Tam se dozvíte věcí...

1 0
možnosti

Tak tohle se hrubě nepovedlo, Vladimíre. Vám se to nepovedlo, aby bylo jasno.

Raději zase něco uvařte nebo zaveršujte. Jíst ani číst se taky moc nedá, ale furt lepší než tohle. :-/

A světe div se, souhlasím s Patrikem Bangou i Gipsym.

2 13
možnosti
Foto

Tímto chci poděkovat admince Tereze Janků, která po mých úpravách blog vrátila na hlavní stranu blogůR^

6 0
možnosti
Foto

Tím, že jsi doplnil blog po tak dlouhé době takovým způsobem, se dá v klidu najít více jak pět odstavců v kodexu blogera, která porušuješ. A to všechno jsi doplnil jen proto, že ses v diskuzi s Patrikem ukázal jako hňup a křivák. K tomu není moc, co bych dodal...

3 9
možnosti
Foto

Co je křiváckýho na tom, když člověk poukáže na fakt, že v tomhle případě sedí heslo - zloděj křičí - chyťte zloděje. Ale to ty asi nemůžeš pochopit...:-)

9 1
možnosti
Foto

Tak a už mě pro text pana Bangy, který se prezentuje jako arbitr slušnosti, stáhli blog do soukromých. Nevím, jestli se mám smát, nebo brečet. Asi budu brečet smíchy... ;-D

10 0
možnosti

Omlouvám se, pokud jsem diskusním příspěvkem přispěl k té exekuci.Ale nechtěl jsem nechat bez povšimnutí to pokrytectví Bangů. Neodolal jsem když admin Banga, prezentoval tu nechutnost textu bráchy, jako normálku, zato ale ten sprosťák Ortel !!!

9 0
možnosti
Foto

Děkuji že jste mi přiblížil repertoár od pana Bangy, nevěděla jsem totiž o koho jde. To se nemůže divit, že s takovou čuňárnou neprorazí ve Slavících, ale na jeho koncertech to musí vřít.

Určitě osloví určitou část diváků, ale to nestačí na bodování v anketě.

9 0
možnosti

L73u72d78ě50k 21F67u77x13a

29. 11. 2016 11:45

Anketě? :-) Hlasujících nebylo ani sto tisíc. Celá ta "soutěž" je zbytečná! Výpovědní hodnota pořadí je nulová.

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem si otevřela ten odkaz od Gipsy, čekala jsem od toho teda víc, tohle má někoho pobuřovat? Vždyť takto podobně rapuje 80% raperů, američané jsou sprostí ještě víc, tohle je slabý odvar:-) Konkrétně Tebe,Vladimíre, by to mělo spíš rajcovat, ne?

2 9
možnosti
Foto

Nevím, proč konkrétně mě, já nikdy neměl v sexu násilnický sklony, což ty ale stejně nemůžeš vědět. Jinak tomu, co jsi právě napsala, se říká - ukázková teorie dvojího metru...

7 0
možnosti

S velým zájmem jsem si přečetl tenhle blog s tím prasáckým písňovým textem a žasnu,, že blog už dávno nebyl přesunut do neveřejných. To je obdivuhodné, jak místní šéf adminů dovede být velkorysý - liberální ,když je pod tou prasárnou podepsanej někdo z rodiny!:-).

8 0
možnosti

Ta prasárna tam není od začátku,je tam před chvilkou přidaná.Pokud by byl článek ztáhnut,byl by jste první kdo bude kvičet jak se "cenzurují vlastenci"....já osobně mám radši prasárničky než texty vybízející k vraždění židu.Vy ne?

5 4
možnosti

My na Valašsku Zlatého Slavíka nemáme. Máme Valašský špalík a vrcholem je Fleret se Šulákovou R^

Kam se hrabe Ortel s Bangou a Pazderkovou. Takové nicky u nás dáváme do Beskyd jako krmivo pro medvědy

3 0
možnosti

R54a83d85e80k 55J95a81r44o58š

28. 11. 2016 13:56

Jarmila Šuláková ještě žije? R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám