Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kroupo Kroupo... Už zase se snažíte zalíbit? :-/

0 0
možnosti
AH

A28l22e51s 53H21r81y28c

15. 11. 2016 17:42

esenbak navrhuje 27 let po revoluci zakony! Zachran se kdo muzes!

4 0
možnosti
Foto

Špatné odůvodnění. Za prve, ti nekandidovali, zadruhé - nebyli zvoleni. Také bych je volila - kdyby sami o to stáli. [>-]:-)

0 4
možnosti
JR

Já jsem pro uzákonění trestného činu veřejného hanobení prezidentem.

6 0
možnosti
JR

Aby byl ten náš právní systém vyvážený, mělo by se trestat kromě hanobení prezidenta také hanobení prezidentem ;-O!!

14 1
možnosti
JZ

J86a17n 59Z78i43e66g42l88e73r

15. 11. 2016 15:36

Zasloužená karma. :-)R^

8 2
možnosti
Foto

Nepřeháníte to trochu? Je to hysterie... Volila jsem M.Z. až ve druhé volbě, ale respektuji jeho zvolení více jak 2 miliony hlasů občanů ČR. Je prostořeký, občas provokuje, možná má nekvalitní úředníky, ale ničím extra občanům, ani republice, zatím neublížil. Nenakradl si ze společného, ani nepropustil z kriminálu hordu zločinců. Proto nechápu tu nenávist k němu, kterou podporují bohužel i média, hlavně ČT. Není publicistického pořadu, aby si do něho"nekopla". Nelíbí se mi to. Brzy budou prezidentské volby, občané si mohou zvolit někoho jiného. Vlastizradu M.Z. nespáchal, odvolat ho poslanci nemohou. Nelíbí se mi ta nenávist - a to, co z ní plyne. A pak - demokracie přece není anarchie. Hanobení prezidenta, prezidentské standarty - a ani ostatních státních symbolů se mi nelíbí. [>-]R^

4 17
možnosti
Foto

Mně se hanbení státních symbolů také nelíbí, a právě proto se mi ani nelíbí ten, kdo tu funkci v současnosti zastává. V pár věcech se s ním shodnu, ale ve většině jen nevěřícně zírám...

11 4
možnosti
Foto

Co to je zase za kotrmelec8-o ... metání kozelců ti jde skvěle, Vladimíre;-)R^

1 3
možnosti
Foto

...copak Hermánku, neslouží vám paměť, nebo jde o něco jiného - myslím, že jste tu už dost dlouho, nebo ne?:-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám