Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A šup ho, už jsem v Hyde parku...;-D

1 0
možnosti

P68a57v14e32l 73K30u92l91a

11. 6. 2015 14:19

Ale že to trvalo ;-);-D

1 0
možnosti
Foto

J64a42k97u86b 90R94o72t37h

11. 6. 2015 12:25

Vladimíre, já už nějakou dobu zvažuji odchod z blogů. Mimo jiné právě kvůli diskusím. Například jsem zjistil, že podle adminů v diskusi pod svým vlastním článkem někdo úplně jiný stanovuje "téma" diskuse a maže. Také proto, že zatímco nezmizí čuňácký a sprostý osobní útok (opět pod mým článkem), má reakce je eliminována. A tak dále. Těch důvodů je víc. Zdravím a držím palce.R^

4 0
možnosti
Foto

Nevzdávejte to. Občas mám taky cukání, ale pak si vždycky uvědomím, že pro adminy jsem těch víc než patnáct set článků nepsal...R^

3 0
možnosti
Foto

No tak sláva - admini mi ten příspěvek vrátili zpět. Díky díky, už jsem se o ně bál...

1 0
možnosti

Vrátili ho poté, co to již není aktuální, neboť se k tomu článku naprostá většina čternářů nevrátí.

1 0
možnosti

Karma Vašemu článku!

1 0
možnosti
Foto

Z toho si nic nedělejte, mne smázli za soudruha, dědka a bábu a co já vím, za co ještě. Mám to schované. V daném případě vezměte v úvahu, kde k incidentu došlo a jaké jméno nosí jeden z adminů. Asi mě za to taky smáznou.

Pamatujte na epigram Karla Havlíčka Borovského:

"Nechceš-li si hubu spálit, musíš mlčet, nebo chválit."

5 0
možnosti
Foto

Taky mě napadlo něco podobného, ale nechci mu křivdit. Konec konců, to ani nemusel smáznout on...

0 0
možnosti
Foto

A navíc panu Kroupovi hrozí, že právě tento jeho článek z hlavní strany iDnes zmizí a bude zařazen do rubriky "Hyde park"...

0 0
možnosti
Foto

To byla nějaká paka a ne teroristi.

0 0
možnosti
Foto

Ale o tom můj článek není...

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám