Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I když už jsem to tady několikrát psal, dokonce jsem tomu věnoval jeden celý samostatný blog, pro stále neinformované, nebo i pro informované, ale s chutí šťourající - v Afghánistánu jsem nebyl, nebojoval, a vše jsem si vymyslel v rámci spisovatelské touhy napsat pokud možno dramatická dílka, ve kterých jsem si zatoužil střihnout hlavní roli. Něco podobného spáchal kdysi Karel May, ale ten je o moc slavnější než já, a tak mu to už dnes nikdo nevyčítá. I když i on si v tomto směru užil svého času dost. Za toto jsem se zde několikrát i omluvil, a není moje chyba, že možná tyto omluvy někomu unikly. Každý člověk někdy udělá chybu, já jsem udělal (mimo jiné) tuhle. Je mi to líto a nejvíc jsem naštvaný sám na sebe, protože je to jen a jen moje chyba. Ale stalo se a nejde to vzít zpět. Věšet se kvůli tomu nebudu, ani nebudu psát blogy o broučcích, jak mi tady pan Mrkvička doporučuje. Pro mě osobně je tato věc vyřízenou, a nevidím jediný důvod, proč se k tomu neustále vracet. Je mi však jasné, že některým lidem to dělá dobře. Buď si. Já už tím ale ztrácet čas nehodlám. Howgh.

0 0
možnosti

Nelogický 1000 x omletý blábol. Jsem zvědav, jak se bude kádrovat další prezident.

0 0
možnosti

Poděkujme tedy Rusku že vyhnalo fašisty a to tím, že natlačilo ostatní národy pod kulky fašistů a až fašistům došly náboje, prostě je s mučením masakrovali jako bezbranné.

Na druhou stranu, když udělíme pochvalu za osvobození, musíme i pokárat za okupaci jenž nahradila tu Německou a to na dlouhých 44 let. Zdevastovalo to náš stát a korupce prorostla celým systémem, neboť lidem přestalo záležet na státě samotným, díky jeho represím vůči vlastnímu obyvatelstvu na popud Moskvy.

5 0
možnosti

Vidím, Vladimíre, že kromě velkého kritika jste i velký logik. Chopím se tedy příležitosti a poprosím o vysvětlení, jakou logiku má, když se někdo vydává za válečného hrdinu z Afghánistánu, přesto, že jím ve skutečnosti není a v Afga nikdy nebyl. To je zase něco, co nepochopím já, a evidentně mnoho dalších lidí, kteří na to již upozorňovali v mnoha diskuzích. To samozřejmě nemusí nutně znamenat, že si do Vás chtějí lidi kopnout, jen tam třeba TAKÉ marně hledají tu logiku???? Děkuji za vysvětlení a přeji hezký den

0 0
možnosti
Foto

Vysvětlení je snadné, najdete ho mé knize Hoď kamenem, kdož jsi bez viny:-) 

P.S. - Co Vám přelétlo přes nos? Myslel jsem, že většina lidí, včetně Vás, už pochopila, že jde o mrtvé téma...

0 0
možnosti

Co když chce(Zeman) jenom ukázat, že se JICH (těch diktátorů)nemusíme bát?

0 0
možnosti
Foto

No, pan autor karmu zajištěnou má, sebestředně prskat na M.Z., atˇ už s jakýmkoli ,,zdůvodněním" i nadále mnohým možno, tak příjemnou zábavu;-DR^

3 1
možnosti

P10a69v82e52l 39K46u58l70a

10. 4. 2015 15:56

Podívejte se do žebříčku článků a lehce zjistíte, že mnohem karmotvornější jsou články velebící Zemana nebo Putina, případně napadající USA. A to bez ohledu na to, jestli je napíše komunistický fanatik, agent stb, nebo jen obyčejný blázen :-\

6 0
možnosti

Jednu logiku ovsem ma. Je podekovanim za financovani presidentske Kampagne.

2 0
možnosti

Srandovni, jak mistni 'mali kluci' flusaji flusackami na cloveka Zemana z kapsy jeho vlastnich kalhot.

5 6
možnosti

J83a77n 35V47l18č54e13k

10. 4. 2015 13:36

No, mě to zase připadá, že ze sebe Zeman dělá většího blbce než je. Ale on už nám to Ovčáček vysvětlí jak to vlastně je.

9 2
možnosti

Bravo pane Kroupo - mluvíte mi z duše - karmaR^

5 3
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám