Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J33i68r61i 91B54i74l70i27n37a

21. 2. 2015 15:37

Ka vyroci sametaku se to docela hodi. Navic je to fotka a ne socha, takze tam nebude vdecne. Komousi at zuri.

Moc se me libil Hutkuv komentar na koncerte na Vaclavaku, kdyz pri pohledu na ten plakat poznamenal "tak to je prezident, za ktereho se NEMUSIME stydet".

0 0
možnosti
JR

J53a57r11a 65R42a65n28k

20. 2. 2015 19:45

Proc je Havluv portret duvodem k revoluci, nejsou dulezitejsi temata? Proc nezacit tim nejjednodusim, srolovat a do sklepa, dame tam Zemana;-)

1 1
možnosti
ZH

Protože Venca je naše oblíbené národní téma. Ti co ho donebe vynáší, jsou jako magoři, ti co ho nesnáší jsou magoři stejní. Ani jedna parta není ochotná uznat, že to byl taky jen člověk. A tak ho jedna parta vynáší do nebes, druhá na něj plive.

Já osobně se stavím za návrh jednoho diskutujícího z rána

"Sundejte Havla a pověste Semelovou" :-)

2 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že Havel i pár let po smrti způsobuje lidem, jako je ta gottwaldofilní škatule, stejně chytrá jako krásná, silnou kopřivku. Dokud to potrvá, nechť zůstává Havlův portrét kde je, protože zjevně plní dobrou celospolečenskou funkci.

6 2
možnosti
JM

Pane kolego, chvíli jsem nad tím přemýšlel, ale nechám to na pražácích jak si dekorují svoje město, nebudu jim do toho kecat. Jen jsem chtěl podotknout, k těm sochám na náměstích, i když pana Havla jsem neměl nijak zvlášť rád, byl to významný člověk, tak jako ti komunistický vůdci, a nějakou jeho sochu bych na vhodných prázdných místech snesl. Nemusí bejt všude nahá nezletilá holka, nebo uměleckej balvan. Oni už dospívají ti kteří ho nezažili.

4 1
možnosti
BM

Existují Havlový lavičky. A to je příhodnější nežli plakát...

3 0
možnosti
BM

Já sice mám na pana Havla poněkud jiný názor nežli Vy, neboť si jej  hluboce  vážím i přes jeho chyby-byl přece jenom člověk. Avšak plně s Vámi souhlasím.

Ti, kteří jej uznávají, tak ho mají ve svých srdcích, a ti, kteří k němu mají výhrady či jej nesnáší, tak je stejně žádný plakát nepřesvědčí.

Prostě je to nesmysl!!!

7 0
možnosti
Foto

V pohodě, i když máme na pana Havla odlišný názor, cítíme věc kolem plakátu stejněR^

2 0
možnosti

Vladimíre,že tě to napadlo až po Semelové8-o

2 0
možnosti
Foto

To bude tím, že jsem na Václaváku nebyl ani nepamatuju, takže jsem se o té zhovadilosti dozvěděl až ze zpráv...

3 1
možnosti
Foto

Já pořád věřím tomu, že on sám by si to takhle nepřál, a karma samozřejmě..R^

3 0
možnosti
Foto

Komunisté, včetně soudružky Semelové, dostávají pochopitelně při slově Havel kopřivku a amok. A je krásné, že se svými reakcemi demaskují poměrně rychle.

6 0
možnosti
Foto

Možná byste občas měl upustit od utkvělé myšlenky, KDO co říká, a soustředit se na to, CO říká...

3 0
možnosti
MM

Tak tak Vladimíre, je třeba psát vyváženě. :-)

Ale za tu Semelovou to stejně v diskusi schytáte a půjdete s ní "do houfu".......

0 0
možnosti
Foto

To mně nevadí, já nemám problém uznat, že má v něčem pravdu třeba i můj jinak názorový oponent. Semelovou nemůžu ani cítit, ale v tomhle bodě s ní musím souhlasit. I když si nejsem jistý, že jí i mě vede ke stejnému závěru stejná myšlenka...

3 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám