Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Do frasa, Vladimire, hezky jste to napsal.

0 0
možnosti
JH

J76a40n 79H29á14l92a

21. 8. 2014 21:26

Dole jsem se dočetl i o Shaneovi. Další sqělá kovbojka. Myslím "Jezdce z neznáma". Když jsem učil zpěv na základce, posloužil Muž s e srdcem kovboje ke krásné motivaci k p známé písnišce My čekali jaro....

0 0
možnosti
JH

J40a33n 73H30á62l84a

21. 8. 2014 21:20

Dík, pěkný. někdy se má šetřit slovy. Ještě jednou dík.

0 0
možnosti
KO

Karma. Skvělá kniha na jedno přečtení. Pokud tedy nemáte chuť na klasickou "pokleslou" kovbojku, kterou mé rodokapsové generaci sliboval název českého překladu. Jen jsem se nějak nemohl zbavit dojmu, že tenhle archetyp amerického tvrdého chlapa popsal poněkud dříve (a o nic méně "psychologicky") už Jack London - a rozhodně při tom tolik nešetřil dobrodružnějšími prvky pro méně náročné čtenáře. Nicméně dodnes díky Monte Walshovi vím, že nové boty nejlépe přizpůsobíme své noze tím, že je naplníme syrovými fazolemi a zalijeme vodou. I když v praxi jsem to tak nějak nikdy nezkusil...:-)

0 0
možnosti
Foto

Nejsem kluk, ale tato knizka ma misto v me knihovne uz asi 34 let :-)

Karma R^

0 0
možnosti
Foto

Některé knížky nezestárnou a vždycky si najdou čtenáře. R^

4 0
možnosti
Foto

Víte co by mě zajímalo, jestli třeba právě tahle knížka oslovuje dnešní dvacátníky a třicátníky. Trochu se bojím, že už ne. Dnešní idoly jsou jiné, to, za co jsme měli Monteho rádi, za to by se asi většina dnešních mladých lidí Montemu smála. Rád bych se mýlil...

0 0
možnosti
MF

M42i93l79o38š 84F75i34a43l54a

20. 8. 2014 11:16

Nevím, jestli jste měl zrovna záchvat nostalgie, nebo proč Vás napadlo psát zrovna o tomhle, ale je to krásná knížka a četl jsem ji taky několikrát. R^

0 0
možnosti
Foto

Píšu o té knížce, protože ji mám rád.

0 0
možnosti
ŠM

čteme stejné knihy a i u mne v knihovničce je Muž se srdcem kovboje na pohotovostní poličce a knížka má silně ohmataný hřbet... V

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám