Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

De už delší dobou šeptanda, že tady má ,,někdo" na východě poradce.  Takhle se dekonspirovat mapou, to téda8-o;-)

0 0
možnosti
Foto

"Dívám se na mapu, a říkám si, co bych udělal, kdybych byl Putin?" je i pro mě věta roku! :-)R^ 

Jinak podle mě jedou do Boskovic.

5 0
možnosti
Foto

Nebo na Ovčárnu. Prý se v Rusku letos urodilo dost kvalitní peří na boa...;-D

2 0
možnosti
JN

"Dívám se na mapu, a říkám si, co bych udělal, kdybych byl Putin ..."

Já vás nad tou mapou úplně vidím! 

;-D

5 0
možnosti
Foto

Já ale fakt mám v práci na stole jako podložku mapu celého světa. Nekecám:-)

0 0
možnosti
MP

A já myslel, že tam veze jen vodu a sůl...nebo tam veze jenom tanky a děla? Je takový hlupák, že neví, že ho sleduje CELÝ SVĚT? Opravdu by si udělal takovou ostudu? Kdyby chtěl válku, už tam dávno je s tanky? Ale takto anektovat Ukrajinu...

2 1
možnosti
Foto

Politika a svět je jenom zábava a hra pro politiky. Má-li se něco učinit, musí to být divadlo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám