Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

Vladimíre! Zmizelo celé vlákno, kde jsem vás nazval bičíkovcem a vy mne žábronožkou. Fo to fnamená?! Tak jsme si hezky legračili, já měl pro vás připravenou repliku a je to fuč. ;-(

0 0
možnosti
MS

Pro paní Koutkovou:

Na téma počitadlo lásky kdysi frčel dobrý vtip: Všechny ženské mají julču, jenom Zagorka má počitadlo lásky. :-)

0 0
možnosti
Foto

Kvízovou otázku "Mohli se potkat?" jste sice odpověděl správně, ovšem mám pocit, že Počítadlo pochází ze sbírky Na vlnách TSF, a vylučuji tudíž, že by v této básni šlo o Haniččino počítadlo lásky. ;-)

0 0
možnosti
JH

J61a33n 74H19o30r77a

25. 6. 2014 11:05

Také rád calvados, ale bez viržinka.

1 0
možnosti
FS

Ovšem na vaši "konvenční brokovnici" to zdaleka nemá, Adlo. Nechcete nám ji zarecitovat?

0 0
možnosti
Foto

Na mě moc složitý. Víc bych rozuměla jasným veršům, např. slunce-žblunce.:-)

1 0
možnosti
PP

P34e61t59r 55P83e12t62r62o73v

24. 6. 2014 20:35

"... jak cti se se ctí zadlužit ať být či nebýt zneužit a nemít z toho vrásky..." Kdyby ta čest nebyla zdvojená, tak to můžete, pane Vladimíre, prodat Hypoteční bance.

7 0
možnosti
Foto

Vladimíre, vo čom to je? Tu druhou sloku jsem dala třikrát, pak jsem uspala děti a dala si ji znovu a nic...Pak jsem si dala sklenku šampaňského, znovu tu sloku a zase nic. Pak jsem si pro vyčištění hlavy přečetla Ovidia v originále, zase Vaši druhou sloku a přísahám, nic. Pardon, nemohl byste snést k nohám cizí krásky význam ukrytý v psaném textu, nebo jakže se to říká? Děkuji uctivě!

7 0
možnosti
PP

P51e51t41r 71P17e31t98r49o85v

24. 6. 2014 20:37

To je výzva! Lála má za chvilku večerku a dílo, pardon - Dílo, je myšlenkami doslova těhotné. Rozbor nebude snadný.

5 0
možnosti
FS

Jak dva starci, s lahví slivovice

sedí černej Vladan a smutnej František.

A marně trápí se a zoufají si převelice.

Výklad veršů Mistra Vládi - toď často tvrdý oříšek.

6 0
možnosti
FS

Snad pomohou jim rady Jindry Vaška,

snad pan Boček - nalézt prvek nosný.

Jinak si hoši, ledva dopita jest flaška 

na katedře sbalí indexy, baťůžky a krosny.

6 0
možnosti
JB

J55i51ř72í 15B87o73b84e27k

24. 6. 2014 18:02

Je to velmi... lyrické?:-P

0 0
možnosti
Foto

Díky. A počkejte zítra!!! Se obuju do nějaké Hubeňákové, co tady rozšiřuje fámy...;-);-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám