Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J94i86ř14í 69B44o97b78e84k

29. 4. 2014 20:38

Jeee, pan Vladimír objevil barevné písmo. To je kouzelné

1 0
možnosti

Nebojím se napsat, že jste nejméně 1/2 (slovy jednu polovinu) článku někde opsal. Bez uvedení zdroje.

A nebojím a nebojím.

4 0
možnosti
Foto

Věta: nebojím se napsat,se zřejmě stane legendouR^

0 0
možnosti
Foto

Já sám jsem legenda. Stvořili jste monstrum;-D

1 1
možnosti

P25e31t83r 63P86e31t36r13o60v

29. 4. 2014 11:11

"... u vody místo výstřelů brokovnic stále slyšíte jen hlasy kata našich vod - kormorána velkého..." Nevím, nevím, zda-li bych chtěl nutně slyšet u vody výstřely brokovnic, spíše bych naslouchal tomu, kterak si vlna s vlnkou hrá, tiše ševelí rákosí a tyhle věci. Ovšem kat našich vod, to je, nebojím se napsat, velmi dramatické zakončení textu z pera kata řady diskutérů.

7 0
možnosti

Pane Kroupo, prozradím Vám sladké tajemství. Obrat "a já se nebojím napsat" se používá jenom tam, kde je reálný důvod se obávat něco napsat. Jinými slovy jen tam, kde hrozí postih nebo nějaká újma odvážnému pisateli. Naproti tomu nelze příliš předpokládat, že Váš dnešní článek si přečte všech 12 000 (slovy dvanáct tisíc) kormoránů, kteří se pak naštvou a podniknou nálet na vaše pozice.

 

(Tuhle jsem dostal chuť na syrečky, a já se nebojím napsat ohromnou chuť, pročež jsem si koupil syrečky, a já se nebojím napsat smradlavé syrečky. Čekal jsem pak na tramvaj, a nebojím se napsat, že jsem čekal dlouho, a tu vám přišel liják, a já se nebojím napsat strašnej liják. V tramvaji nás bylo asi sto padesát a všechny okna zavřený, takže to tam smrdělo jako cirkus, a já se nebojím napsat namoklej cirkus, kam se hrabaly ty moje syrečky, a já se nebojím napsat olomoucké syrečky!)

14 0
možnosti

Tento článek je psán jako referát pro žáky zvláštních škol, nebo autor pokládá za dementní  své čtenáře, že má potřebu všechny číselné údaje pro jistotu doplňovat ještě  jejich napsáním slovy v závorce?  Nebo že by si doopravdy myslel, že jenom on ví, že 800 kusů ptáků je 400 párů a 600 párů je 1200 kusů a měl tu potřebu to vysvětlit i ostatním? 8-o Kdybych nevěděl, že má pan Kroupa dítě odrostlé, myslel bych si, že byl zrovna při psaní unaven po procvičování příkladů s žáčkem první třídy. Ale co my víme? Možná byla jeho krátkodobá blogerská absence způsobena tím, že zařizoval náležitosti nutné k pěstounské péči a nějaké to školou povinné dítko již má doma. Ono je to teď mezi blogery velmi oblíbené, brát si děti do pěstounské péče, neboť témata jak se zviditelnit docházejí a jelikož neplacené práci blogera věnují spoustu svého času, hodí se i nějaká ta kačka. R^

9 0
možnosti
Foto

"1.358 490 (jeden milion tři sta padesát osm tisíc čtyři sta devadesát…) "

:-) Kdyby to nebyly takový sumy, řekl bych, že Kroupa vypisoval složenku.

On nás těmi počty chtěl asi ohromit, jenže mu nedošlo, že při poměrech České republiky, kde je více než 1 577 km2 (slovy tisíc pět set sedmdesát sedm kilometrů čtverečních) vodní plochy, těžko odhadneme, jestli je to hodně nebo normálně.

6 0
možnosti

Žádný kormorán na mě nikdy nebyl tak sprostý jako rybáři, kteří se domnívají, že jim patří 100 m břehu a navrch kilometr čtvereční vody.

6 0
možnosti

Na druhou stranu - koupání se v chovných, nebo dokonce v soukromých rybnících je pro lidi, kteří tam cpou své peníze, čas a námahu dost frustrující.

Čímž neobhajuji hulváty, co to nedokážou vysvětlit slušně....

2 0
možnosti
Foto

Jsem četla, že na každou kormoránem ulovenou rybu připadá 5 - 10 zraněných, které se mu vyškubly nebo je nedokázal pozřít. Ty chcípnou až dodatečně

0 0
možnosti
Foto

Je pravda, že posekaných ryb od jejich zobáků je hodně. Každá otevřená rána ve vodě je branou pro infekci a různé plísně, takže si asi umíte představit, jak to pod hladinou vypadá...

0 0
možnosti
Foto

"Tento pták, a já se nebojím napsat škodlivý pták..." ;-D Díky, Vladimíre, rozesmál jste mě hned po ránu. Tyhle vaše parodie na žurnalistickou mluvu patří k tomu nejlepšímu z vašeho repertoiru. A nejvtipnější je, že vy to myslíte vážně :-)

9 0
možnosti

To mě taky dostalo! Páni, odvážný chlapík, nebojí se napsat.

Jinak - pane Vladimíre, děkuji za převody kilogramů na tuny (chybí jen u "500 gramů rybího masa" ), počty ryb slovem i číslem a zvýraznění obého červenou barvou. Na Ing. Čiháka nic nedejte, to je taky pěknej ptáček.

8 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám