Diskuse

Vzpomínky...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

dal jsem karmu především za jednoduchý digitál FUJI je to můj kůń a jiným už 6 let nefotím.:-);-)

0 0
možnosti
Foto

Jednička se mi i líbí, jen netuším, proč bylo nutno ji scanovat, byla-li focena digitálem :)

1 0
možnosti
Foto

Asi proto, protože už ji mám jen v papírové podobě. Ani ten foťák, ani kartu z něj už dávno nemám, a počítač mám od té doby doma třetí.

1 1
možnosti

cimpak krmis toho pejska?

1 0
možnosti
Foto

Mletým z některých diskutérů.

1 1
možnosti

cimpak krmis Vladimire toho pudlika?

0 0
možnosti
Foto

Vladimíre, ta psice by se líbila našemu, který byl její kopií v černém. Pokud zabloudíš (jsme kolegové, tak si troufám tykat - no co? V mém věku bych mohl tykat i, co já vím komu?) na můj předposlední článek, dozvíš se, jak jsme trpěli po jeho emigraci do nebe. Hezkej den! PSÍ ŽIVOT - JEDEN (smutný blog) hah

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, Horste. Tykání v pohodě. Taky se bojím, až přijde Bářin odchod. Je to prostě mazel.

0 0
možnosti

Karma. R^Tyto fotky jsou skutečně vaše nejkrásnější a nejpovedenější. Jsem velice potešen! V

1 1
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám