Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

:-)Nádherná báseň, vtip a touha v jednom, Vladimíre,...dokonalé tempo dle vzoru zraněného mravenečka, jak již zde bylo řečeno. Malinko mi tam sice chybí něco ve smyslu na okna parapetě, což se v různých záhybech zrovna nabízelo.... ale jinak myslím, že jsem dokonale pochopil podstatu vašeho současného bytí;-)

2 0
možnosti
KB

Tyto verše vyžadují delší rozbor a já jsem teď poněkud indisponován, takže později. A dotaz, funguje vám ještě ten email Bucharovic?

2 0
možnosti
Foto

Jistě, máte to vysvětlené v mailu... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Sím, sím, Vladimíre, teda nechci na Šárku žalovat, ale myslím, že byste měl navštívit její blog! :-P

5 0
možnosti
SK

Pane Kroupo, o jaký med šlo? Světlý či tmavý? Já doufám, že šlo o světlý med květový.

1 0
možnosti
SK

Pane Kroupo, o jaký med šlo?

1 0
možnosti
Foto

Takže další báseň bude:Chlípný mladík?:-)

0 0
možnosti
AK

:-)) To ale musel být karamból, poněvadž šest děr by asi chlípák nezvládal. 

Až mi ohromením slza, velikosti kroupy ukanula.

2 0
možnosti
Foto

talentu k veršování máme se jmenovcem tak ňák asi zhruba stejně...

...kdybych začal taky veršovat, prosím zastřelte mě. Bude to pro mě něco jako milosrdné odpojení od přístrojů. Předem děkuji.;-D

6 0
možnosti
Foto

Ty taky nemáš smysl pro legraci, ty kujone...? :-)))

1 0
možnosti
MS

Jestli ten váš "výpotek" má konzistenci a barvu medu, měl byste s důvěrou navštívit urologa. :-P

3 0
možnosti
SK

Zde by ovšem nejprve muselo dojíti k diskuzi o tom, jaký med měl pan Kroupa na mysli. Zda světlý květový, či tmavý lesní. Kuranda.

3 0
možnosti
Foto

No tak sláva! Mé libé verše splnily svůj účel, vytáhli pár krabů a jiné havěti z ulit a jiných děr, takže u mě spokojenost... :-)))

0 0
možnosti
PP

Zkuste si, pane Vladimíre, třeba jen občas, místo tága promrskat gramatiku.

6 0
možnosti
SK

Pane Kroupo, zanechte poesie a běžte, prosím, silou mocnou sraziti z nočníku agenta Dvořáka, který si o vás dnes ve svém druhém hanopise (kde svůj skutečný pobyt v NDR u Ericha Mielkeho maskuje toulkami cizinou) otírá svou špatně ozubenou ústní torbu! [>-] Kuranda.

3 0
možnosti
Foto

Tak jsem se snažil ho srazit, ale ruka mi mávla do prázdna. Já si při tom mávání zapomněl kleknout na kolena... :-)))

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám