Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Tak na  pana Rorečka sice nemáte, ale co už, hlavně, že vás to focení baví

hezký nový rok

:-)

0 0
možnosti
AO

A44l64e73n53a 92O49u89z69k74á

30. 12. 2013 21:28

Tsss.. takový hezký úlovky.... ! :) Krásný nový rok i Vám :)

0 0
možnosti
KB

K69a49r86e79l 88B64o28č42e42k

30. 12. 2013 22:55

I vám paní Pítrová

2 0
možnosti
MB

Prvé dve OK. Karma na záver roka.

1 0
možnosti
KB

K92a74r42e75l 20B38o21č76e31k

30. 12. 2013 19:40

První dvě opravdu hezké, líbí. Mistře, asi jsem naměkko z konce nového roku či jsem měl moc vaječného koňaku, ale karmu ode mne máte, vy chlape zlaté

1 0
možnosti
JK

I Vám, pane Vladimíre, hodně zdraví a mnoho tvůrčího potenciálu, nezkalené oko a břitký humor... prostě zůstaňte stále týmž Vladimírem. V

K blogu... ano, všiml jsem si, že některé fotografie jsou černobílé. R^:-)

2 0
možnosti
JG

nejvíc se mi líbí duch a buřinka.R^ Hodně štěstí do toho nadcházejícího roku Vladimíre. Koukám, že dneska máte klid od partičky kroupologů - všichni jsou nalezlí pod článkem o kyberšikaně, což je mimochodem velmi příhodné;-)

0 0
možnosti

Paní Gotterová, Vám ti kroupologové nějak chybí, jak tak koukám. Hlavně, že vám v oné diskusi nějak uhíždějí nervy a titulujete jiné zakomplexovanými kriplíky. Chováte se skutečně jako pravá "dáma". Jen se nebojte, kroupologové Mistrovu tvorbu pečlivě sledují. Vy se starejte o sebe a běžte se třeba raději provětrat někam ven.

3 1
možnosti
Foto

Ta bloncka v buřince, pěkná...a špičkové módní popisky fotek :) R^

0 0
možnosti
Foto

Sakra, co máte vichni s těma popiskama?8-o:-)

1 0
možnosti
PP

Divná všehochuť, kilt fajn, protože je to momentka, slečna pózuje spíš jako špápota, buřinka nebuřinka.

Oprejskaná zeď pěkná, jinak zbytečně moc oblohy na třech fotkách ...

0 0
možnosti
Foto

Ještě rád byste si alepoň čuchnul...;-D

0 2
možnosti
Foto

Skvele - vanocni cas bez banek a stromecku R^ V kiltu asi ted musi byt zima ;-D

0 0
možnosti
Foto

Jo, asi jo. Taková mražená vejce...;-);-D

0 1
možnosti
Foto

Nelíbí se mi ten vykukující Petřín nad střechama. To mi připadá jako, když byli turisti z Horní Dolní v Praze a:" Táto, hele, ňáká věž, vyfoť to, stoupni si sem, ať je to trochu vidět!"

Naopak se mi líbí ta, slečna v klobouku, co Ti zapózovalaR^

A ta zeď taky jde:-)

1 0
možnosti
Foto

Je tam lampa, střechy, okna... a to všechno dohromady mi vede oči až k tomu Petřínu...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám