Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na tomto blogu se mi nevíce líbí kráska na Kapverdském pobřeží. Obávám se, že i kdyby uměla česky, tak by ji Vaše báseň nenadchla. Ale kdoví.

Poslední verš se moc nerýmuje s třetím veršem od konce. Nahradil bych jej prostým 

    "ať ráda se vracím ...".

Není to ideální řešení, ale lepší mě nenapadá. Je to mnohoznačné, ale tak je to dle mne právě asi lepší.

Jinak Vám přeji mnoho úspěchů v dalším básnění a blogování.

0 0
možnosti
Foto

Nebo

   "ať k Tobě ráda se vracím ...".

0 0
možnosti
FS

Velmi jemné, velmi něžné, velmi erotické, velmi originální a nápadité...

No zkrátka kroupoesie jak má být. Děkujeme, Mistře.

4 0
možnosti
SK

Toto dílo je krásné, opravdu něha sama. Ó vaše paní, ta se má! Kuranda.

6 0
možnosti
Foto

Což takhle vyzkoušet si punčocháče a depilační pásek, jak hrdina jednoho filmu?;-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem něžnej, ne blbej... ;-)

3 1
možnosti
RJH

"Ač chtěla jsem říci ne, přec taju jako svíce

když vídím Tě pívo lejt do sklínky od hořčice.

Srdce mé taje též, vždyť není z křemene,

zvlášť když mi předložíš svíčkovou z vemene.

A jak chór andělů zní mletí Tvého pantu...

Polož mne - bez ptaní! - na ubrus z vixlajvantu!"

16 0
možnosti
PP

P90e73t11r 23P11e94t47r83o62v

19. 12. 2013 14:05

Andělé s ďábly sváří se ve mně,

být navždy s Tebou je součást plánu.

Až v nitru mém vzklíčí, Tvé mužské sémě,

dám Ti syna, hrdino Afghanistánu!

12 0
možnosti
Foto

Vladimíre, nedržíte se zbytečně při zdi?  Je to takové moc jemné, hladké - ženský pohled je mnohem živočišnější a vášnivější ... jen do toho! Dávám Vám karmu, takovou motivační ...

5 0
možnosti
Foto

Marcelo, on vám to stejně nevěří, vždyť ho znáte ... ;-);-)

4 0
možnosti
MS

Klidně jste mohl použít Cimrmanův "absolutní rým":

Naše staré hodiny,

bijí čtyři hodiny, 

bydlíme teď na statku,

rodiče též na statku

.... Říkej mi že jsem krásná, tvá láska je pro mě krásná :-)

3 0
možnosti
Foto

Kdo tuhle lavinu "erotiky" zastaví???

5 0
možnosti
Foto

Jak "Ještě chvíli..."? Já řekla "Už nikdy" ;-)

1 0
možnosti
Foto

Když mi žena říká ,,nikdy", já slyším slovo ,,možná". Když mi říká ,,už dost", já slova ,,ještě chvíli" si beru na pomoc... ;-)))

0 0
možnosti
JK

Myslím, že byste měl být osvobozen od veršování, pane Vladimíre :-/

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám