Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Možná jsem pitomá ženská, ve focení určitě amatér, ale mně se ty fotky prostě líběj. Hlavně "po cestě klikatý" a "za oltářem".

0 0
možnosti
Foto

R^podzim je vděčný.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ta poslední fotka se mi líbí :)

0 0
možnosti
Foto

No... Jsou lidi, kteří by tohle nafotili s mobilem, Vladimíre. Navíc - a teď si nedělám srandu - se mi při pohledu na některé vaše fotografie zamotá hlava a mám pocit mořské nemoci. Fotky, kde je všechno nakřivo jedním směrem prostě mozek vyhodnotí tak, že ruka začne hledat zábradlí. Ale zase každej jsme jinej, no, tak snad se to někomu bude líbit.

2 0
možnosti

Kroupo,vy jste umělec!!!

1 0
možnosti
MK

To jo, nafotit fotky tak, aby vypadaly jako ze starého časopisu co byl dlouho na slunci, to jen tak nikdo neumí

2 0
možnosti
AAP

Prosím tě, nastav si pořádně zrcadlovku, věřím, že z toho potom vytáhneš mnohem lepší snímky :-)

2 0
možnosti
Foto

A nechceš poradit, jak by které parametry měly být nastavené? Když jsi teď ta ódbornice...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám