Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný fotky. Nejsem zasvědcená, ale chápu. Knedlík bude v pátek. Úplně jasný sdělení:))) Karma.

0 0
možnosti
PP

P34e42t37r 98P67e13t17r92o32v

14. 10. 2013 16:55

Vladimíre, mrkněte na dnešní blog p. Petříka. Moc hezky tam o Vás píše, tak by Vám to třeba mohlo malinko zvednout náladu, když už to s karmou nestojí za nic.

Počítám, že nás čekají poslední Kapverdy a pak zase vstříc novým stanoviskům. Je to tak?

1 0
možnosti
Foto

Vladimíre, na "karmovodu" Vám nikdo nestojí. Malou karmu máte proto, že Vaše průměrné nekonečné fotoalbum z dovči nikoho nezajímá. Vysvětlili jsme Vám proč i jak to změnit, ale to zas nezajímaloVás. Jinak kolik lidí karmovalo vidíte zcela přesně na svém účtu ve statistikách, což jistě víte, takže Váš dotaz nelze chápat jinak než jako průhledné škemrání.

3 0
možnosti
FS

Myslím, že spíš než na karmovodu mu stojí někdo na vedení, Mistrovi. Ale hezky zapanáčkoval. A ještě stihne legračit a srandovat.:-)

2 0
možnosti
Foto

Proč jste nazval toho krásnýho chlapa čertíkem???  Proč má ta kráska nad sebou chodidlo?  Já přiznávám, Karmu jsem neklikla ... mně se ty fotky nelíbí, nejlepší na nich je to, odkud jsou, ale to není zásluha fotografa, že ;-).

0 0
možnosti
JH

na vaši karmu kašle pes, pořád je to lepší, než sto stejných fotek na pavučinu

3 0
možnosti
Foto

Můžu mít takový hloupý dotaz? Kolik z Vás, čtenářů, mi prosím zatím kliklo na karmu tohoto článku? Už nějaký čas mám snad paranoidní pocit, že mi někdo stojí na ,,karmovodu"...

0 0
možnosti
DD

Já poctivě na všechny fotočlánky z ostrava Sal ...! Opravdu.:-)

0 0
možnosti
AO

A45l69e71n90a 11O52u83z38k40á

14. 10. 2013 9:06

Na tu fatu morganu jsem se moc těšila, vypadala úžasně, bádala jsem, jestli mě oči a intuice klamou nebo ne... a ta širá pláň.... docela škoda, že nešlo jít blíž k tomu solnému dolu.. .tam bych se bývala veeelice ráda podívala :)

R^

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Ale to víte že tam šlo jít až dolů, jenže tam bylo v té pánvi tak neuvěřitelné vedro, že jsem to vzdal a zůstal nahoře u restaurace, která tam je.

0 0
možnosti
Foto

no jak tak koukám, tak žádný pořádný azuro tam nebylo. Škoda.

0 0
možnosti
Foto

Naopak, každý mrak je tam vítán. Víte jaké je tam vedro? I při zatažené obloze přes třicet stupňů...:-)

0 0
možnosti
OF

Fotomorganu jsem ještě neviděl, doufám , že si z nás neděláte legraci.:-P

Karma.

0 0
možnosti
Foto

Nedělám, je to skutečná a nefalšovaná fata morgana. Přísahám

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám