Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
G

Gwendolyn!

8. 3. 2012 15:38
Jeee, tady se zase uklizelo. Cela vlakna byla zametena.

Dekujeme, pane admine, je to tady zase prehlednejsi, neni prece treba mit pet stran diskuse, kdyz muzeme mit jen tri a hned se to lip cte a hned se zde lepe orientujeme. Dekujeme, mily admineeeeeVVV

3 0
možnosti
FS

Friedrich Spee

8. 3. 2012 16:09
Re: Jeee, tady se zase uklizelo. Cela vlakna byla zametena.

Když oni se nudili. No.;-)

1 0
možnosti
FS

Friedrich Spee

8. 3. 2012 13:45
Vladimíre

Tak jsem pro Vás něco našel. Víte jak jste minule hledal koně a chvěl jste se při pohledu na popruh ?

Tak tohle je přesně co jste nám ve snech snech zatajil. Ale já jsem to nevzdal. Tak když je dnes to MDŽ, tak jsem si řekl. Udělám Vláďovi radost :-)

http://www.youtube.com/watch?v=z7Wr_cPdkn4&feature=related

0 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

8. 3. 2012 14:02
Re: Vladimíre

šikovné dorostenky :-)R^ Vladimír bude rád. Zrzka mu určitě k Mezinárodnímu dni ženistů upekla bábovku, takže jistě proběhne pohodový večer s šálkem dobrého kakaa u rodinných filmů.

3 0
možnosti
FS

Friedrich Spee

8. 3. 2012 11:27
Vladomíre víte jak je svět krásný

tady něco od mé nejoblíbenější zpěvačky Haifa Wehbe

http://www.youtube.com/watch?v=A1JvrqGSXcY&feature=related

0 0
možnosti
FS

Friedrich Spee

8. 3. 2012 11:28
Re: Vladomíre víte jak je svět krásný

O já Vám zkomolil jméno. No nic. :-)

0 0
možnosti
B

Bucharovic

8. 3. 2012 10:36
Tak zítra...

..to tady bude eroticky jiskřit:-) Už mi nic neposílejte, už jsem výběr povídek uzavřel. Bohužel jsem jich musel i pár odmítnout, některé byly zbytečně sprosté a autoři trvali na jejich znění, a jednu jsem odmítl protože se netýkala tématu jako takového, ale jak je u ,,Kroupologů" zvykem - mě a mé rodiny. Ještě nevím přesně, v kolik hodin článek zaktivuju, i když jsem původně myslel, že přesně v 9:00 hod. Musím do diskuse totiž těsně před jeho aktivací vložit soutěžní příspěvky se jmény povídek, což nechci dělat s větším časovým předstihem a dříve než po deváté se asi k PC nedostanu. Prostě to bude někdy po té deváté. Tak pozor, zítra se tady bude sexovat;-)

0 0
možnosti
HW

Horace Winp

8. 3. 2012 10:43
Re: Tak zítra...

No ty koky! Kde budou k vidění ty odpadky (předpokládám že půjde logicky o nejlepší díla - jste-li vyřazovatelem vy)? ;-D

3 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

8. 3. 2012 9:26
Vláďa...

prostě má svůj svět, no :-/

2 0
možnosti
L-KN

Lobo - krotitel nanotermitů

8. 3. 2012 8:37
Zatímco Kroupa

se nešťastně plácá v milostné poezii, Gabriel to dnes rozjel ve velkém stylu:-)

2 0
možnosti
HW

Horace Winp

8. 3. 2012 10:06
Re: Zatímco Kroupa

ty podmořské exploze? no jo - tak ale on nezklame, kudrnáč jeden ;-D

1 0
možnosti
VKK

Víteček Koprníček Korandíček

7. 3. 2012 20:47
Žencký, já už se faktýsek tak těším na fšechny ty taškařice!

V;-DV

2 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

8. 3. 2012 9:23
Re: Žencký, já už se faktýsek tak těším na fšechny ty taškařice!

nestalkuj! :-)

1 0
možnosti
ŠA

s.m.

7. 3. 2012 20:36
to má být

takový mírný rozjezd před tím, co nás čeká zítra?:-)

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

7. 3. 2012 20:38
Re: to má být

aha...předehra:-P

0 0
možnosti
KV

_-1-_

7. 3. 2012 19:10
slovo libove/vy nebylo pouzito vzdy vhodne ......

........ale jinak dobry

1 0
možnosti
IW

Ištván Winnetou

7. 3. 2012 19:16
Re: slovo libove/vy nebylo pouzito vzdy vhodne ......

primitivní a nesrozumitelné....ale jinak dobrý:-)R^

1 0
možnosti
KV

_-1-_

7. 3. 2012 19:08
slovo libove nebylo

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám