Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

coj@nato.01

27. 2. 2012 17:12
Ve snu viděl jsem anděla ...

a padat kroupy z nebe.

Toť na božské veršíky

máme Vláďo Tebe !

:-)

3 0
možnosti

echo.3.

27. 2. 2012 22:50
Re: Ve snu viděl jsem anděla ...

:o))

0 0
možnosti

Gwendolyn!

27. 2. 2012 15:51
Sentiment nehrozí, když nic nehoří

Klečet žízní v kaluži

držet žalář plný lži

žal na dně sklenice

už hoří pohřební hranice

2 0
možnosti

Gwendolyn!

27. 2. 2012 15:52
Re: Sentiment nehrozí, když nic nehoří

Už hoří, je to tradice

tak další rundu sklenice

na ten můj žal a zapít ten kal

já ji tam na hranici poslal

2 0
možnosti

isabell

27. 2. 2012 12:24
...

Sice mi není jasné, jak může stín křídel značit svojí cestu kapkama krve, ale dá se to skoro zpívat jak Samba v kapkách deště od Burmy, tudíž u nějaký puberťačky byste s tím mohl uspět... :-/

1 0
možnosti

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

27. 2. 2012 12:29
Re: ...

to je dobrý postřeh! R^ Bravíčko by mohlo cédo potom rozesílat předplatitelům (Naše vojsko bych z toho tentokrát vynechal). Já to zkoušel zpívat na "U kanonu stál" a "Tak už jsme tě Ančo", a nešlo to :-/ Dobře že jste se do toho vložila.

1 0
možnosti

echo.3.

27. 2. 2012 11:45
Na Mistra Kroupu padají famózní deprese

Vladimíre, korunou nehažte, uklidněte se, relaxujte!

Anděla vám posílám expres-link, přímo z kosmu.

           :o)

http://media.novinky.cz/090/300908-top_foto1-zvwbe.jpg

1 0
možnosti

Vjačeslav Kotenočkin

27. 2. 2012 11:53
Re: Na Mistra Kroupu padají famózní deprese

Krásná mlhovina! R^

0 0
možnosti

Žena v domácnosti

27. 2. 2012 11:29
Co snědí jen blázni...

Kroupa trousí krůpěje

krve po kuchyni

ďábelsky se zasměje

když mučí tilapii

6 0
možnosti

Žena v domácnosti

27. 2. 2012 11:30
Re: Co snědí jen blázni...

Pohřební hranice

v troubě už hoří

chystá se žranice

nůž hloub se noří.

5 0
možnosti

lemrouch sv. Matouše Přečáply

27. 2. 2012 11:20
koukám, že

pan Kroupa se dal na emo. Výběr obrázku i povaha veršů to jasně dokazují. Takže až se budete, pane Mistr, svojim nožem na svojich rukách řezat, pozor na infekci, ať není třeba upatlanej od slaniny nebo nedejbože od česneku, to by vám dalo pěkně zabrat!

4 0
možnosti

kareldrabek.blog.idnes.cz

27. 2. 2012 10:39
Senzace, karma!!!

Hledal jsem zdroj obrázku a našel tohle: http://www.blackheart2008.blogfa.com/8708.aspx

Ahoj generále Příště , až budeš opravdu rychle jsem se zbytkem tohohle bys opravdu rychle , tak si opravdu rychle má velmi odlišné názory na odpoledne jsem slyšel novinky , Trochu دپرس Ale já jsem musel zprávy bylo nejlepší , co jsem slyšel , že jsem šťastná , protože jsem velmi dnes Líbilo se mi stejně brzo ráno . Zpráva , že ostatní تركوند ale opravdu a příliš rozrušila . . . To bylo příliš pozdě , když jsem slyšel ve zprávách Slyšel jsem zprávy , kterou jsem miloval anděla a A I 2 jsem musel Basilejské a Preveza

- Překlad je gůgl z perštiny. Vladimíre, dobré, ale... trochu vlastní tvorby by neškodilo.

2 0
možnosti

Vjačeslav Kotenočkin

27. 2. 2012 10:42
Re: Senzace, karma!!!

Tady se ty zdroje tak nějak neuvádí ... ale jinak - zásah!;-DR^

1 0
možnosti

Vjačeslav Kotenočkin

27. 2. 2012 10:37
už, už ... téměř absolutní tým

tančí - tenčí

;-DR^

3 0
možnosti

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

27. 2. 2012 11:11
Re: už, už ... téměř absolutní tým

jedná se o tzv. "semiabsolutní rým", což je další z přínosů kroupoesie světovému písemnictví R^

4 0
možnosti

jaroslav_1

27. 2. 2012 10:24
K básničce nic,

ale ten anděl na štaflích vypadá zachmuřeně. To máte: Osekat, vyškrabat spáry, odvézt suť, nahodit, naštukovat, vymalovat..., pane Lorenc, uvezu to? Nehoupat!

6 0
možnosti

abrakus

27. 2. 2012 13:03
Re: K básničce nic,

:-)))))

0 0
možnosti

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

27. 2. 2012 10:18
Kroupo, vy mě chcete zabít,

kam chodíte na ty hovězí moudra v perexu? ;-D "Nikdo než blázen totiž nemá dost odvahy chtít vědět co bude…" -jak vás tohle napadlo? Vědět, co bude, je odvěká touha lidstva, odvahu na to má snad každej, a někteří se tím i profesionálně zabývají, jako třeba meteorologové :-)

4 0
možnosti

Astaroth

27. 2. 2012 10:30
Re: Kroupo, vy mě chcete zabít,

Malomestak, touzici zoufale po nemennem backorovem teplicku soudi vsechny podle sebe.

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám