Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

motylek_02

8. 11. 2011 2:12
uplne v tom citim

atmosferu Aloise Nebela. A to jsem ho ani jeste nevidela. Jen jak ho tu Mistr zrecenzoval, tak to na me dychlo.....:-)

0 0
možnosti

isabell

4. 11. 2011 22:33
Třešeň na dortu

.Milí admini, nebo adminky. Dnes, krátce po její zveřejnění, jste mi tuto moji básničku odstranili, podle mě zcela bezdůvodně z blogu OnaDnes. Drze jsem si ji sem vrátil zpět, protože jsem přesvědčený, že sem patří. Pokud jste jiného názoru, tak se laskavě obtěžujte a odpovězte mi na dotaz stran pravidelného odstraňování mých článků z OnaDnes, který jsem Vám dnes odpoledne zaslal. Čest Vaší práci. V.Kroupa

doporučit nevhodné? vlákno Bucharovic v 21:15  reagovat

3 0
možnosti

_-1-_

4. 11. 2011 22:44
Re: Třešeň na dortu

A kde je má říkanková diskuze s Vláďou? ;-(

0 0
možnosti

h.c. DrKr. Monika Rossi CSc.

4. 11. 2011 18:59
Mňo

pane krupko, moc jste nepokročil. Chybí pár trilionů synapsí?

2 0
možnosti

papaya.

4. 11. 2011 18:10
mňo

báseň jako vždy, obvyklá kroupovina, ale diskuse výživná ;-D;-DR^

1 0
možnosti

Sisoj Psojič

4. 11. 2011 16:52
Na železnici, dějou se věci, na dráze jsou zaměstnáni švarní

mládenci...

Povídám: Ty, Kadle, ty máš službu na hradle,

ať už jsi tam, ať už jsi tam.

Vás, Madlo, vás, Madlo, s očima jak zrcadlo,

doufám víckrát nenachytám.

2 0
možnosti

Astaroth

4. 11. 2011 22:29
Re: Na železnici, dějou se věci, na dráze jsou zaměstnáni švarní

Před děvčaty z Třebové

chlubil jsem se silou,

pozvedl jsem pražec,

načež odvezli mě s kýlou!

1 0
možnosti

Pickup Anddropoff

4. 11. 2011 16:01
Technicka

Kdyz zena slzi, rozmaze se automaticky rasenka (pokud nema tedy vodevzdornou), slzy kanou po rasach, tudiz mazou rasenku. Ocni stiny mohou zustat neporuseny, pokud si dotycna nezacne hystericky utirat oci, to je pak Joker z Batmana, ale ja vim, rasenka se s nicim nerymuje, tak to musely byt ocni stiny - vinny.

Cim se plati za lasku? Divny nazev pro basen o louceni se s byvalou na peronu...

2 0
možnosti

Sisoj Psojič

4. 11. 2011 16:13
Re: Technicka

záleží, jestli to bylo bez, nebo "s". Ceník hovoří jasnou řečí...:-/

0 0
možnosti

torn sphincter...by black censor

4. 11. 2011 14:38
ha, strevo se probudilo!

vase rikanky na urovni 2. tridy zs me nikdy nebraly (nejsem s to je pobrat), proto zadam vo neco dobrodruznyho, nebo naopak dojemnyho, duveryhodnou storku o nejakem vasem hrdinskem cinu, vanocni recept na zlucnikovej zachvat apod.

btw, dluzite foto tech kozenejch podvazkovejch pasu, co vam bracha spichnul z kralika!

1 0
možnosti

Sisoj Psojič

4. 11. 2011 15:06
Re: ha, strevo se probudilo!

upozorňuji, že Mistr si sice postěžoval, že má něco koženýho přilepenýho na stehně, ovšem ponechal prostor naší fantazii....:-)

0 0
možnosti

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

4. 11. 2011 14:27
ale tenkrát,

jak jste báslnil, že jste šel "nahý a s poslední kapkou krve" za nějakou tou vlasaticí, tak to bylo přecejen takové romantičtější, než když si teď vezete biskupa vlakem, oblečený a dobře prokrvený (viz ucho na fotografii). Poesie a pohodlnost se nemají rády!

2 0
možnosti

isabell

4. 11. 2011 14:50
Re: ale tenkrát,

Lkal jste, že je pátek (pátek, pátek) a Mistr nepíše ani o vaření .... no tak se vám dostalo alespoň veršovánky  ;-)

PS: já jsem vlastně odhadla Vladímíra nejlíp- po machrování a dělání ramen nastoupilo jeho jemné a citlivé já- jsou si v tomto s Andejkou tolik podobní- jen ona po každém opomíjeném fotoblogu vždy vytáhne nějakou čuňačinku, nebo nechuťárnu ;-)

0 0
možnosti

echo.3.

4. 11. 2011 14:14
Z těch veršíků na mě zavanul

pach odhozeného, starého klobouku a vinného octa.

        :o)

1 0
možnosti

Ducharovic

4. 11. 2011 19:19
Re: Z těch veršíků na mě zavanul

A k tomu trocha česneku, kečupu, provensálského koření a pudla...

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám