Diskuse

Nebýt Tebe…

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pafffka.obet.kroupova.bonzovani

10. 3. 2011 9:14
Dnes je Světový den ledvin!

Vladimíre, co vy na to? :-)

0 0
možnosti

lola-cz

8. 3. 2011 19:56
Nebýt tebe...

http://www.youtube.com/watch?v=soU00hl2DY0  Ono je vcelku jedno, jestli jste se inspiroval, nebo ne. Stejně je to, jako když jeden s er e a druhý maluje :-) Ale každopádně děkuji kálejícímu za připomenutí malujícího R^ 

0 0
možnosti

Viki007

9. 3. 2011 14:31
Re: Nebýt tebe...

Kolčavo, bývala jsi kdysi vtipná ;-(

0 0
možnosti

Gwendolyn I.

8. 3. 2011 16:26
Nebyt tebe

Nebyt tebe,

noha me zebe,

ponozky mi stupujes,

lahvace mi kupujes

0 0
možnosti

Gwendolyn I.

8. 3. 2011 16:27
Re: Nebyt tebe

nikdy nemam zizen ci hlad

s tebou si chci lasku dokazat

lasko moje, bez tebe

nebylo by modre nebe

0 0
možnosti

prof. DrKr. Vlad III. Tepéš,Ph.K

8. 3. 2011 16:17
podle me je to jenom pokracovani ty Jinovatky

TEBE, ZEBE + narazky na smrt (Nebyl by důvod, abych se ráno probudil…)

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

8. 3. 2011 14:58
NEBÝT TEBE

Co bych pil? Kdo by Kozla nanosil?

Kdo by žehlil moje prádlo? Kdo by večer ohřál žradlo?

Musel bych sám pohnout zadkem...proto raděj s tímto svátkem

přeji vše nej k "emdéžet"....a jdu si zase poležet.;-D

0 0
možnosti

fleec

8. 3. 2011 14:59
Re: NEBÝT TEBE

R^;-D

0 0
možnosti

motýl bombardér

8. 3. 2011 14:47
.

malá modifikace 3. věty odspoda ---------> Co bych bez Vás byl, vážených 99% dikutérů postižených kretenismem. :-/

0 0
možnosti

motýl bombardér

8. 3. 2011 14:43
zpívá

dvojhlas s traktorem uáá ;-D

0 0
možnosti

shrink

8. 3. 2011 14:26
Tak jsem nakoukla po čase

(tedy, abych nelhala - na to, co je v zaujálech, nakukuju častěji, třeba včera na ty podle mě z výtvarného hlediska -mého výtvarného hlediska:) - velmi špatné fotky Prahy) a tohle mě neurazilo, je to jednoduché, ale nepůsobí to na mě hloupě ani jako kýč - prostě básnička blogera. Vůbec, když nějakou básničku neprofíka čtu, testuji oprávněnost své automatické hyperkritičnosti ("No jó, Kroupa, to je zase děsný ...") tak, že si předsatvím, že bych onu básničku dostala od někoho, koho miluji. Když mi přesto přijde neakceptovatelná a vidím se, jak bych zapochybovala o vztahu s autorem, tak to beru, že je - pro mě - fakt nanic. Když vím, že bych si řekla "nic moc, ale milé od něj" a byla bych naměkko, tak nekritizuju. Tahle je ten druhý případ.

0 0
možnosti

Vasco 75

8. 3. 2011 14:36
Re: Tak jsem nakoukla po čase

Pokud se nepletu, tak tady dnes výjimečně nebyl nikdo, kdo by kritizoval samotné Mistrovy verše...

0 0
možnosti

fleec

8. 3. 2011 14:00
Pane Kroupo,

nenechte se votrávit...vždyť, voda plyne a myšlenky s ní. Proč chtít něco jinak, proč chtít jinak žít...;-)

0 0
možnosti

pafffka.obet.kroupova.bonzovani

8. 3. 2011 13:38
Rychlý průzkum - kretenismus 1:99 nebo 99:1 ?

Souhlasíte s tvrzením, že jsem zmínil vyvraždění židů v Osvětimi zcela logicky na základě Kroupovy poznámky k drkvovi o nevhodnosti psaní o policejním násilí v den výročí okupace ČR? Ano / Ne.?

0 0
možnosti

fleec

8. 3. 2011 14:10
Re: Rychlý průzkum - kretenismus 1:99 nebo 99:1 ?

..a nebyla by nápověda?;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám