Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fonon

17. 5. 2010 13:04
zeptám se znalých,

je pravda, že dokázala vejtřaska volantem zlomit ruku řidiči?

0 0
možnosti

Bucharovic

17. 5. 2010 13:06
Re: zeptám se znalých,

Tak to jsem nikdy neslyšel, ale je fakt, že něco jako posilovač řízení ta holka neměla...;-) V.Kroupa

0 0
možnosti

Fonon

17. 5. 2010 13:17
Re: zeptám se znalých,

už si nepamatuji odkud to mám a právě že se to mělo stát kvůli absenci posilovače řízení. Kamarád sloužil u automobilní brigády a jezdil už s tatrou, při jednom cvičení měl jet do kopce, který nevyjel, přičemž vedle jedoucí vejtřaska ten kopec vyjela, sice pomalu ale vyjela. Je to nezničitelný auto. A motor se prý kromě etherových bombiček zahříval svíčkou, byl tam prý nějaký šuplík.

0 0
možnosti

Bucharovic

17. 5. 2010 13:22
Re: zeptám se znalých,

To bylo právě ono místečko pro tu éterovou bombičku - ten ,,šuplík" - jestli si dobře vzpomínám (už je to dvacet let, co jsem v tom autě neseděl). Tomu s tou zlomenou rukou bych i celkem věřil, ale asi to nebylo pravidlo a prostě jen nešťastná náhoda. A tomu, že se V3S dostala i tam, co se nedostala Tatra - o tom jsem přesvědčený na 100%. V.Kroupa

0 0
možnosti

skalis

17. 5. 2010 13:51
Re: zeptám se znalých,

Ano mohu potvrdit, sám jsem na vojně s PV3S jezdil a bylo to nezničitelné auto, když se jezdilo na cvičák z Prahy do Bělé p.B tak na silnici se to trochu táhlo, ale dojelo se všude. My jsme měli při startování fígl, že se oddělal filtr, zapálily se noviny a vždy to nastartovalo. Říkali jsme, že Praga chytala nejlépe na Rudé Právo.

0 0
možnosti

Bucharovic

17. 5. 2010 14:11
Re: zeptám se znalých,

No vždyť jsem o tom v článku psal - jen jsem vynechal ten odmontovaný filtr... ;-) V.Kroupa

0 0
možnosti

kOBLICH

17. 5. 2010 14:03
Re: zeptám se znalých,

V3S asi ne, ale Tatra 111 úplně bez problémů.

0 0
možnosti

fixfokus

18. 5. 2010 8:39
Re: zeptám se znalých,

Měl jsem na vojně kámoše řidiče, a ten říkal, že když praskne přední pneumatika, otočí se volant takovou silou, že příčky (byly 4) zlomí řidiči ruku. Proto se musí volant držet zvenku, aby mezi rukama proklouzl. Nikdy nepokládat ruce na příčky volantu, jak je člověk zvykklej z osobáku.

Další věc, která dovedla člověku zlámat pazoury, byla startovací klika, když motor "kopnul zpátky". Opět na to byl fígl, jak kliku správně držet.

Ale upozorňuju, nebyl jsem řidič a informace mám z doslechu. Ale řídit jsem si ji kousek zkusil :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám