Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

lola-cz

24. 11. 2009 17:35
Z

bojiště do kalírny... hm, hm, dobrý tah R^ :-) 

0 0
možnosti
IK

istvan kada

24. 11. 2009 7:38
"doplněk po zveřejnění"

Nejdůležitější je na příběhu jeho důvěryhodnost - asi proto ten dodatek plný strachu, aby vám kroupo, po tom všem co jste tady zatím předvedl, vůbec někdo věřil.

Já myslel, že v doplňku bude spíš pozvání p. Augusty na pivo za to, že vám nezištně zachránil prdel. Ne, že se budete dušovat, že tentokrát opravdu nelžete.

Proč by měl dneska někdo nad panem Augustou ohrnovat nos ? 

 Určitě by panu Augustovi  taková doplňující větička udělala velkou radost - že by nad ním možná dneska někdo ohrnul nos.8-o To jste mu teda poděkoval.

0 0
možnosti
F

fixfokus

24. 11. 2009 8:36
Re: "doplněk po zveřejnění"

Možná by stálo za to se podívat o odstaveček výš, který tam byl od začátku. IMHO celý článek je psán jako poděkování a úcta k panu Augustovi je z něj velmi dobře znát.

0 0
možnosti
MP

admiral666

23. 11. 2009 12:52
pekne

historka dramaticka a dobra, cetla se lepe nez Brownem inspirovana mysteria.

Je velka skoda, ze to CKD zborili ;-(

0 0
možnosti
B

Bucharovic

23. 11. 2009 12:57
Re: pekne

To ,,ČKD" bylo naproti přes ulici, tohle byl Národní podnik Praga, Fučíkova 616.;-) V.Kroupa

0 0
možnosti
PM

ptasek

23. 11. 2009 11:33
tak to je nářez

už jsem za těch bezmála 30 roků u nás ve fabrice zažil nejeden průser, ale tomu říkám těžký kalibr;

bordel bývál, to je fakt, ale nechat najíždět technologický uzel po takové odstávce, tak jak je popsáno v článku, mi prostě hlava nebere;

ještě že se povětšinou najde nějaký ten pan Augusta;

0 0
možnosti
B

Bucharovic

23. 11. 2009 11:49
Re: tak to je nářez

Jo, byla to klika. Nevím, co by se dělo, kdyby mi ta pec přejela o hodinu dřív... Nejlepší na tom tehdy bylo, že jeden z šéfů mi to chtěl hodit na triko, jenže ti ostatní mu ,,vysvětlili", že by to nebylo dobrý, protože by se pak přišlo na to, kolik pravidel a nařízeních i z jejich strany bylo porušených. Tehdy to bylo ututlaný, protože se jim nepovedlo zjistit, kdo v tom dodavatelském podniku osobně nechal v těch tancích tu vodu. Zjistilo se jen to, že v dalších tancích té vody bylo taky víc, než být mělo a tak se vlastně asi zabránilo dalším průserům. Tehdy jsem se podruhé narodil jak fyzicky, tak profesně. V.Kroupa

0 0
možnosti
B

Bucharovic

23. 11. 2009 10:20
Zdravím

Ta událost se skutečně stala přesně tak, jak jsem ji popsal. Pod článkem jsem doplnil upřesnění. V.Kroupa

0 0
možnosti
RL

Limburger

23. 11. 2009 10:12
Pěkné Vláďo...

R^ Myslel jsem, že to nedočtu, když jsem na začátku zjistil, jak je text dlouhý. A najednou jsem se ocitl pod článkem, ani nevědel jak. :-) 

0 0
možnosti
L

liludallas

23. 11. 2009 10:10
.

nevim sice, jestli je to pravda nebo ne, ale pribeh je to kazdopadne doost zajimavej.

blondatejsvet.cz

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám