Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

s(h)arka

2. 11. 2009 14:26
5 hvězd,5 liter... TACUI

Mlčel jsem.....ani nevíš,jak mě tím příběhem přitahuješ...jako noční můru...to je moje parketa, tohle čtu ráda..a ještě raději pátrám;-)

0 0
možnosti

Bucharovic

2. 11. 2009 14:58
Re: 5 hvězd,5 liter... TACUI

Ahoj Šárko, tak to pro Tebe bude zítřejší díl také snad zajímavý. - ,,Non, nobis, Domine, non nobis, sed Nomini Tuo da gloriam..." Ahoj V.

0 0
možnosti

Bobrufka

1. 11. 2009 22:43
Sice není úterý 3.11.

ale tím lépe. Mně se příběh líbí a nehodlám ho pitvat a cupovat.R^

0 0
možnosti

Bucharovic

2. 11. 2009 5:59
Re: Sice není úterý 3.11.

Díky a přijďte zítra v 8h 15min na pokračování;-) V.KroupaR^

0 0
možnosti

stip

29. 10. 2009 10:49
Žádná záhada

http://www.zdarns.cz/o-meste/zelena-hora.asp

Sv.Jan N. a "tacui" - mlčel jsem. Je to na pytel, když se dá dneska všechno vygůglovat...

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám