Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

da.rock

25. 9. 2009 14:27
někde jsem četl,

že voda, ve které fazole bobtnaly se má slít a vařit se to má v čisté - pak se z toho neprdí.

A buřta je možné nehradit mletým hovězím, uzeným, nebo opečenou slaninou. ;-)

0 0
možnosti

Bucharovic

25. 9. 2009 15:07
Re: někde jsem četl,

Pokud vím tak luštěniny obecně se mají vařit v té samé vodě, ve které se máčely. Jestli to má vliv na plyn ve střevech nevím;-) a co se týká záměny buřtů za něco jiného - fantazii se meze samozřejmě nekladou:-) R^ V.Kroupa

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

25. 9. 2009 18:05
Re: někde jsem četl,

Správnost neslévání vody mám ověřenou na jednom z rodinných příslušníků.  Po výměně vody nastává po požití opravdu bouřlivá reakce, subjektivně velmi tíživě pociťovaná.:-)

0 0
možnosti

viveka77

25. 9. 2009 18:12
Re: někde jsem četl,

Nevím, jestli to má vliv na prdění, nepozorovala jsem, ale vodu, ve které luštěniny bobtnaly nejen sleju, ale ještě je i několikrát proplachuju. Přijde mi ta původní voda dost humus.

0 0
možnosti

Jezdím na neutrál

30. 9. 2009 19:58
Re: někde jsem četl,

To je jaky kdyby jste si slila vývar z masa. :-/  Jinak já můžu slévat i nemusím a fazole jsou pak na mně snad i vidět. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám