Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IK

istvan kada

25. 8. 2009 13:18
Na dotaz odpovídám...

... ne - nelíbil.

Kdo se mě na něco ptal ? Pod čarou máte dotaz, jestli se Mi článek líbil.:o)

Drtivá většina věcí, které jste napsal se mi moc líbí. Ale zde jen hledám a nenacházím.

Tento dopis, nebo co to je, pro mě nemá žádnou hloubku, plané přemítání někoho, kdo mě nezajímá. Nic z toho nemám. Stejně jako ty zlaté parůžky. Stylisticky dobré, ale jinak - pro mě - o ničem.

Píšu Vám jen svůj upřímný názor, neútočím na Vás. Věřím, že jste schopen si z toho vzít jen to dobré. Táta mi vždy říkal: "Nevěř tomu, kdo se na tebe jen směje". Doufám, že tímto, pro někoho možná rejpancem, pomůžu trochu i Vám ( v konečném důsledku sobě - snad proto to dělám ), k malé sebereflexi, která určitě nemůže škodit. Vždyť v reakcích vidím zatím jen samý med. Jo, a ty familiernosti ve Vašich diskuzích se mi taky moc nelíbí. To je, ale všechno jen Vaše věc. Od čtení Vašich velice poutavých příběhů mě to zatím neodradilo. Ty jsou natolik super, že vše ostatní je zcela podružné. 

0 0
možnosti
B

Bucharovic

25. 8. 2009 13:29
Re: Na dotaz odpovídám...

Díky za názor, ale jsem zmatený. Nikde ,,pod čarou" se nikoho neptám, jestli se mu můj článek líbe, či nikoliv.  Vy jste zřejmě v mém textu ,,zabloudil" protože asi nevíte o ,,Blogovém románu" M. Viwegha, do jehož ,,projektu" jsem právě tuhle kapitolu poslal. Takže pokud jste mimo mísu, tak je to jen tím, že jste zřejmě nečetl první kapitolu, kterou napsal sám pan Viewegh... Co se týká familierností, tak máte pravdu - je to moje věc a nikomu jinému do toho nic není. Přeji hezký den. V.Kroupa

0 0
možnosti
HN

handour

25. 8. 2009 9:21
Já už Ti to,Vláďo, napsala dřív...

teď to jen zopakuju...nemohl si být vybrán, protože si lepší, mnohem lepší než pan spisovatel M.V. sám. Ty si totiž pochopil, narozdíl od něho, že  ženská duše není matrace, která v poloze "šuken-ležmo" hledá lásku...

Tobě a jen ToběV

H.

0 0
možnosti
JK

regulator

25. 8. 2009 8:40
dobry........................

pis dal..R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám