Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Velký Kujeba

27. 10. 2009 16:08
dík za článek

Momentálně pracuji ve Vrchlabí na stavbě kanalizace a dnes jsme tuto restauraci měli navštívit v počtu 10 lidí - večeře, pár piv..(myslím, že by to byla relativně solidní útrata pro podnik), po přečtení blogu a reakcí na diskusi se opravdu přesuneme jinam. Ještě jednou dík za upozornění a pozdravy panu Zemanovi :)

0 0
možnosti

fildicka

8. 10. 2009 10:49
Skvelej clanek

Dobre napsany!!!! Jinak ti lidi, co reagovali az PO, to je jasne videt, jak jsou Cesi priposrani. BEHEM akce drzi hubu, ozvou a zastanou az PO. To miluju. Taky uz do ceskych rest.nechodim, co rest(ci kavarna atd.)to zazitek.  Takze: taky zacnu psat o blbych podnicich.R^

0 0
možnosti

Koudis

2. 10. 2009 0:09
další zkušenosti

Viz. komentáře dalších návštěvníků.. možno připojit k článku

http://www.restaurace.cz/trutnov/zamecka-konirna.html

0 0
možnosti

Napalm

29. 9. 2009 18:23
USA

Byl jsem nedávno v USA a stalo se nám něco podobného. Velmi pomalá obsluha, která si nás nevšímala. Odešli jsme a pití jsme neplatili. Nikdo by to po nás ani nechtěl.

0 0
možnosti

Mordechaik

4. 9. 2009 2:02
Pozor na další restaurace !

Takže teprve teď, po třech letech od nepříjemné epizody v Telči, díky Vaší zveřejněné zkušenosti z Vrchlabí, se dostávám k popisu a zveřejnění dalšího příkladu, jak máme ještě daleko do kulturní Evropy. 

0 0
možnosti

Bucharovic

4. 9. 2009 6:00
Re: Pozor na další restaurace !

Jednoduchá rada - založte si blog a v něm dotyčnou restauraci (pokud ale ještě existuje) řádně ,,osolte". Můj článek četlo už tuším přes 18 000 tisíc lidí. Když si vynásobíte 18 000 x třeba jen 100 kč které by třeba čtenáři mohli ve Vrchlabské Konírně utratit (kdyby můj článek nečetli), tak si lehce spočítate, o kolik pan Zeman přišel za to, že byl pár minut hrubiánem...;-) V.Kroupa

0 0
možnosti

Mordechaik

4. 9. 2009 1:56
Pozor na další restaurace !

Když se na naši stranu přidali další okolo sedící hosté, kteří se zájmem sledovali vzniklé extempore, milý provozovatel Švejk restaurantu projevil dobrou vůli a sdělil, že nám bude účtována levnější cena za původně objednané porce. Na moji námitku, že by nám měl udělit podstatnější slevu za vše, co jsme tu museli vytrpět, že žádnou slevu nám nedá. Moje poznámka, že vzpomínka na naši rodinnou dovolenou s návštěvou krásné Telče bude silně zakalena neblahou zkušeností z návštěvy této restaurace, jej zanechala očividně chladným. Na můj opakovaný - logicky nechápavý dotaz, zda je on je skutečně majitelem této restaurace jsme konečně dostali trochu jinou odpověď - šlo o "pouhého" provozního šéfa. Vynutil jsem si tedy kontakt na majitele. Neochotně mi jej nadiktoval, ale nezdálo se, že by měl strach z nějaké oficiální stížnosti. Ale znáte to, po návratu z dovolené už člověk vychladne, pohltí ho každodenní problémy v práci a na epizodu pozapomene.

0 0
možnosti

Mordechaik

4. 9. 2009 1:44
Pozor na další restaurace !

Přišel onen arogantní vrchní a ptal se, co jako chceme, že má narvanou restauraci, že nedávno otevřeli a musíme tedy chápat, že není všechno perfektní. Musel jsem jej informovat, že narvaná restaurace vypadá jinak, že k základům chování obsluhy by mělo patřit obsluhovat hosty, že bývá dobrým zvykem nově příchozím hostům nejdříve nabídnout pití a ne je nechat 20 minut v horku čekat, že chod jeho restaurace bude jistě financován z kapes hostů, takže je vhodné se k nim chovat tak, aby se rádi vraceli a ne jim naservírovat jiné - navíc dražší jídlo, než si objednali, že bychom naší dvouleté dceři nikdy neobjednali kuřecí ohnivou směs, a že bychom v tomto horku ani sami sobě nikdy neobjednali nic ostrého. Víte co nám odpověděl? Když se nám tady nelíbí, tak ať sem nechodíme !

0 0
možnosti

Mordechaik

4. 9. 2009 1:35
Pozor na další restaurace !

Když nám asi po půl hodině konečně donesli pití, objednali jsme si jídlo - kuřecí řízky a opečené brambory, malé dvouleté dcerce poloviční porci. Jídlo bylo kupodivu cca do 20 minut hotové, ale každému přinesli něco jiného, než si objednal. Korunu tomu všemu nasadila servírka, když před naši dvouletou dcerku postavila ne poloviční, ale celou porci ohnivé kuřecí směsi s hranolkami ! Představa, že bychom měli čekat dalších minimálně dvacet minut na opravu našich objednávek, nás donutila po krátké debatě s obsluhou rezignovaně příjmout a přerozdělit nadělená jídelní překvapení - podle odhadu chuti mezi všechny hladové členy rodiny. Manželka se chudák uvolila k ohnivé směsi, čehož s oroseným čelem po pár soustech hořce litovala. Celou dobu ve mně doutnal vztek na nehorázný přístup obsluhy, takže před zaplacením jsem si nechal zavolat majitele restaurace. 

0 0
možnosti

Mordechaik

4. 9. 2009 1:22
Pozor na další restaurace !

Mám velice podobnou zkušenost jako Vy, ale z Telče - Švejk restaurant, z Hradce Králové - nevím název, ale je to restaurace ve starožitném stylu na nábřeží (tuším vedle muzea), dokonce i oblíbená pizzeria Santa Maria v Hradci Králové nás chováním svého personálu velmi zklamala. Problém skutečně většinou začíná neskutečně dlouhým čekáním, přehlížením či upřednostňováním hostů, kteří přišli po Vás, arogantním chováním obsluhy, když se ozvete, atd. scénář bývá podobný. Nejhorší zkušenost však máme z Telče. Bylo cca 30 stupňů horko, zahrádka obsazená na cca 60%. Objednali s manželkou jsme hlavně rychle pití pro obě děti, pro nás pivo. Když se asi 20 minut nic nedělo a servírka na mé připomenutí nereagovala, zavolal jsem vrchního a sdělil mu, že máme opravdu velikou žízeň a také bychom se rádi najedli, a že je to neuvěřitelné, jak dlouho jsme bez obsluhy. Vrchní se beze slova otočil a odcházeje do lokálu posměšně provolával "no jo, to je neuvěřitelné..." a rozhazoval rukama.

0 0
možnosti

werullaa

3. 9. 2009 10:20
A jsme v klubu 3

slecna prisla s uctem,ošidila se o deset korun,ale ten zkazenej "blivajs" nezapocitala. Co mě nejvíc naštvalo,bylo to,že jsem se za celou dobou nedočkala žádného prominte, mrzí mě to nebo nejaké jiné omluvy... takže opravdu doporučuji se Zámecké konírné vyhýbat velikým obloukem!RvRvRv

0 0
možnosti

Bucharovic

3. 9. 2009 10:39
Re: A jsme v klubu 3

JOO, tak ,,Trautenberkovu pochoutku" měla objednanou moje žena, já měl objednaná nějaká játra jako minutku. Asi je vlastně dobře, že jsme se jich nedočkali... Já si za tím, co jsem ve svém článku napsal stojím a desítky mailů, lidí, kteří znají přímo osobně pana Zemana a i ,,Konírnu" jako takovou, mně dávají za pravdu. V.Kroupa

P.S. Vítejte v klubu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám