Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

tygr01

1. 4. 2011 10:53
Možnosti

Myslím že české posádky by na tom nebyly o moc líp. Motivaci sice měly,

ale jaké měly možnosti? Mapa, kopas a baterka, za oknem tma - a pak něco

hledej. Navíc výsadkáři byli pro shoz v neznámém terénu vycvičeni.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

18. 6. 2009 10:34
Pro Filipa a spol

Množí se dotazy na to, jak to bylo s polskými posádkami... Já jsem už v prvním svém článku ze série ,,Sloužím vlasti" uvedl, že budu vycházet z informací, které mám k dispozici. Ty info jasně říkají, že nejen polské, ale i kanadské a anglické posádky neměly takovou motivaci jako třeba právě české posádky transp. letadel, aby riskovaly třeba i více průletů, jen aby paragány vysadily tam, kde měly. Já je nekritizuju, já s nimi za kniplem neseděl, ale jen konstatuju informace tak, jak se ke mně dostaly. Žádám vás všechny, abyste pochopili, že NEJSEM žádný nacionalista. Jsem dokonce z jedné 1/4 Němec a neměl jsem nikdy problém s jakýmkoliv původem kohokoliv. Kdo už si odemě přečetl pár věcí, myslím, že to ví. Neberte osobně moje hodnocení kohokoliv z té doby, předkládám vám jen údaje z literatury a dalších pramenů, tak to prosím pochopte. A klid, já píšu a vy čtete o válce, ale myslím, že ani jeden z nás ji nechce moc prožívat. Díky V.Kroupa

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

18. 6. 2009 12:53
Re: Pro Filipa a spol

V článku to vyznělo jinak.

Jinak vřele doporučuji poslední článek Pavla Nitky,blog iDNES.

0 0
možnosti
ZK

SID09

18. 6. 2009 6:19
Takže další z výbuchů Londýna.

Vláďo, vím, že tvůj názor na odboj a hrdinství je neotřesitelný, takže hrdinství a celkový úspěch těchto akcí raději nebudu ani hodnotit. Jako popis celé akce - dobrý, ale celý účel celé akce byl předem zcela zbytečný a řekl bych i předem ztracený. Londýn žil v iluzích, absolutně nechápal situaci u nás, měli zkreslené informace ...... a  posílal je na jistou smrt. Tento absolutní nedostatek sebereflexe - a to i s odstupem tolika let,  ( aspoň vojenským historikům ), když už ne příslušným politikům a zpravodajcům, jen tak neodpustím. ( Ale to jsem avizoval uz před spustěním tvých článečků ).

V  Holandsku ty výsadky dopadly ještě mnohem hůř - tam Londýn přímo zásoboval sklady wermachtu a SS.  !!;-O

0 0
možnosti
B

Bucharovic

18. 6. 2009 10:26
Re: Takže další z výbuchů Londýna.

Ahoj Side09. Já s tebou samozřejmě v tomhle souhlasím! Londýn to opravdu svou odtržeností od reality podělal a jak uvidíš v mém příštím článku, který jsem zatím pro nedostatek času a energie ještě nedopsal  a který se týká operace WOLFRAM, jasně to Londýnu ze své strany ,,osolím" . Ale pořád ty kluky obdivuju - ne ty v Londýně, ale ty, co do toho šli sem k nám za jejich odvahu. Byla neskutečná. Myslím ale, že se my dva dostáváme na pole pochopení a už se nebudem hádat že ne R^ V.K.

0 0
možnosti
W

wiki5.5

17. 6. 2009 18:05
nenechte se otravit

dobry clanky R^

0 0
možnosti
B

Bucharovic

17. 6. 2009 20:53
Re: nenechte se otravit

Díky a otrávit se nenechám. Na to by pan Dezo - Conka musel mít asi tak o 200% víc fištróna pod čepicí...;-) V.K.

0 0
možnosti
HN

handour

17. 6. 2009 10:56
Vláďo, vidím

že o kanci to dneska není....:-/ páč tomu nerozumím, dala jsem Ti karmu, a do diskuze nahlížet nebudu, stačily mi ty naštvaný ksichty pod mým včerejším článkem...

Je nějakej těžkej vzduch v týhle zemi, nezdá se Ti?

Ale Tobě, Ty si normální a pěknej chlap;-)V, přeju krásnej den

čau čau

H.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

17. 6. 2009 11:06
Re: Vláďo, vidím

Ahoj Hani, no kanec tady dnes není, ale o jednom kousku hovězího, řádně odleželého a zbaveného kastrací možnosti další reprodukce a odsouzeného tímto zákrokem k doživotnímu údělu tupého tvora, bych tady věděl. No..., mrkni se dolů do diskuse, jsi chytrá holka... A dík za lichotky, to já můžu a taky hezkej den a samý usměvavý a pěkný chlapy okolo Tebe Ti přejuR^;-)V Pa V.

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

17. 6. 2009 8:37
Kroupo,ty hl...pý nacinalisto

Neurážej Poláky.

Poláci byli nejdovážnějšími letci RAFu a své akce dotahovali vždy do konce

i za cenu života,nejvíce sestřelů v bitvě o Anglii měla polská 303 s Josefem

Františku,Jseš z Ostravy,co ? Navigační chyby polských posádek...napiš mi o tom něco,dilino.Jinak jsi dilino znehodnotil velmi kvalitní článek.Seriál ČT o výsadcích/brněnská televize/ bylo to nejlepší ,co jsem viděl...

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám