Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sn63

12. 6. 2009 14:19
nesnáším rajskou

Vykašlete se na rajskou a pište nemám ráda romány (i povídky )  na pokračování . Do tohoto jsem se začetla omylem a chybí mi trpělivost. Prosím rychle a stejně dobře jako ty dva předchozí díly.

Mimochodem taky mám problém se záměnou  A a E . Není to nějaká porucha ...mozková dysfunkce .

0 0
možnosti

Bucharovic

12. 6. 2009 15:05
Re: nesnáším rajskou

Tak abych Vás částečně ukonejšil - tak vězte, že ukončení celého příběhu mám už rukou napsané a jen to musím někdy přepsat do PC a uložit v adminu. Víte, musí to být na pokračování, povězte mně, kdo by chtěl číst tak strašně dlouhý text, kdybych to naflákal do jedné ,,lajny"...;-)? Ale nebojte se, myslím že zkraje příštího týdne to sem ,,fláknu" . Jo a rajskou už jsem měl napsanou dávno - už v době. kdy nablogu létala vejce.Tenhle příběh se ale vynořil až před pár dny...R^  Jo a A a E já řeším tak, že to píšu jak to ,,padne" a nakonec to opravím. Jsme na tom stejně ...Dík za pochvalu a nashle V.Kroupa

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám