Diskuse

Modlitbička...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

Haidy

27. 6. 2009 22:40
Dvěstědevatenáctka

 Nevím, co říci, aby to nebylo hloupé nebo klišé. Karma a kdyby to bylo možné  R^R^ dvakrát.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

28. 6. 2009 8:33
Re: Dvěstědevatenáctka

Díky a díky - jde to - dvakrátR^R^;-) V.K.

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

20. 6. 2009 0:16
síla

R^

0 0
možnosti
C

Cyberpunx

6. 6. 2009 8:27
karma

Moc pěkné, Vláďo! Také jsem se chtěl zeptat na ty zkušenosti z krimu, ale někdo mě už předběhl ;-D . Jinak se mi moc libil i tvůj fotoblog z Bavorska. R^

0 0
možnosti
B

Bucharovic

6. 6. 2009 12:44
Re: karma

Ahoj Dušane. Mám další fotoblog nachystaný - tentokrát z Jizerek a Krkonoš, ale vylezu s ním, jako i s většinou dalších článků až skončí to ,,vaječný šílenství". Dík za pochvalu. ČauR^

0 0
možnosti
HN

handour

5. 6. 2009 21:30
Andělíčku můj

strážníčku - opatruj Vláďovu křehkou a psavou dušičku...

Vždycky překvapíš a vždycky příjemně

:-)V

0 0
možnosti
B

Bucharovic

5. 6. 2009 22:06
Re: Andělíčku můj

Já překvapím, ale Ty zase Hani nikdy nezklamešV;-) Pa V.

0 0
možnosti
PK

dolch

5. 6. 2009 16:42
Zkušenost?

Vláďo, ty vypadáš, jako kdybys měl s vyšetřovací vazbou nějaký zkušenosti 8-o

0 0
možnosti
B

Bucharovic

5. 6. 2009 16:53
Re: Zkušenost?

Ne, kdysi jsem jen dostal podmínku - tři dny na dva měsíce, ale to bylo v ,,zeleným" a  bylo to za to, že jsme se strašně ožrali a dělali půlnoční závody jen s ručníkama na hlavě okolo buzeráku. Komu spadnul, ten prohrál. Měl jsem kliku, že jsem jako držitel titulu a odznaku ,,vzorný voják" (říkali jsem tomu ,,bonzák") měl u náčelníků ,,dobrý" jméno a dostal jsem jen podmínku. A to tam byl s námi jeden, co měl o jednu pecku víc a ten dostal zmetek jen dva dny po službě...;-D Ale kdysi jsem taky odkroutil pár noček v posádkový věznici jako strážnej, ale tam je režim úplně jinej, než v běžný vazebce. Jak jsem psal Markétě, prostě mně to ráno naskočilo a bylo to no. Čau

0 0
možnosti
MH

Markéta H.

5. 6. 2009 15:58
Slovo

"hezký" se nehodí. Ale je to zvláštní. Líbí se mi to. A dojalo mě to.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

5. 6. 2009 16:40
Re: Slovo

Ráno, když jsem se holil, tak jsem slyšel od sousedů, co bydlí nad námi, jejich malou holčičku, jak si zpívá -,, andělííííčku, můůůj strážníííčkůů..." a já si najednou vzpomněl, že jako malej kluk jsem si tuhle ,,modlitbičku" fakt před spaním říkal. A najdenou jako by do mě někdo kopnul a - cvak - bylo to ,,TAM". Ani vlastně nevím, jak mě to napadlo, ale když jsem to pak v tramvaji do sešitu psal, tak jsem měl ke konci skoro ,,knedlík" v krku. Tak jsem si řekl, když já, proč by ho nemohl mít i někdo jinej...? Vím, že to nemůže být ,,hezký", samotnýho mě to dostalo. Jako bych to nepsal sám, ale jako by mně to někdo psal mojí rukou za mě. Zvláštní, někdy to tak mám. Díky za pochvalu Markéto. Hezký den. Vláďa K.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám